This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Speed Maxx Biatch Machine.

Status
Not open for further replies.
Tering! Dit ziet er echt kicke uit! Vooral jou met die helm ernaast, super dik! Ben benieuwd naar pk's, maar alles is super netjes. Wil tegen je vlammen bij SBO ! Zie je in Meppel, nog veel succes.
 
Tweede keer dat ik ga kijken hoe je scooter dr uit ziet met kappen erop, en weer zitten ze er niet op :+... Laat het maar geen derde keer worden :*

Monteren die handel :W.
 
damn :~
Ding ziet er gewoon mooi en strak uit man !

Keep up the good work

Bedankt.

Tering! Dit ziet er echt kicke uit! Vooral jou met die helm ernaast, super dik! Ben benieuwd naar pk's, maar alles is super netjes. Wil tegen je vlammen bij SBO ! Zie je in Meppel, nog veel succes.

We gaan zkr naast elkaar staan bij de start :love: -:-

Echt nice, laatste foto is leuk
Loopt het beestje eignelijk al? En wanneer monteer je die kapjes

Joh willy
Alleen de overrange mist nog, dan gaan we het beestje aantrappen.Paar test runs maken, afstellen op de bank enz .Zodra het hok goed vlamt komen er kappen op.Sowiezo een week voor Meppel. :* Thnx voor reactie

ziet er geil uit9||6

thnx

daammnn wat is dat ding oranje :winner:


hihih :love:
 
mooi dingetje, nu al! leuk dat er nog mensen zijn die voor die oldskool sr's gaan! deze hou ik in de gaten

gr
 
Tweede keer dat ik ga kijken hoe je scooter dr uit ziet met kappen erop, en weer zitten ze er niet op :+... Laat het maar geen derde keer worden :*

Monteren die handel :W.

Wordt geen derde keer dushi Ben zo zuinig op mijn kapjes vandaar

Netjes hoor..
Vlamt het beesje al toevallig ?

Nope bijna. pouli`s even aanschaffen en aan trappen dat hok.

ziet er goed uit!! wanneer heb je de poulies denk je? kan ie eindelijk op de bank:W

Zo snel mogenlijk Tom .Maar mijn geldboom is deze maand weer op

Netjes... Maar dat blikje.... ;(

Tjah verplicht, en makkelijk afneembaar. Ik vind het tof :#
 
Last edited:
ik vind em zoooo vet hé!

heb je soms een pic van keisler spatbordje hoe het langs de andere kant is bevestigd? (pm me er dan maar voor zou leuk zijn)
 
Status
Not open for further replies.