The Speed Maxx Biatch Machine.

Status
Not open for further replies.
Het is idd verzinkt melf. Verzinken kan alleen met staal. En je betaald per kilo.
Btw een viper is lucht gekoeld en een maxx biaggi is water gekoeld :p .




@ ronnie bedankt man, vind het jammer dat jij getopt bent maarja :|
 
ik had al een keer een paar foto`s gezien, maar ziet supernetjes uit servien!!

blijft de vetste scooter de old skool max biaggi:p, op de centro na dan:p

ik hoor het wel wanneer je keertje komt banken:)

succes!
 
Het is idd verzinkt melf. Verzinken kan alleen met staal. En je betaald per kilo.
Btw een viper is lucht gekoeld en een maxx biaggi is water gekoeld :p .




@ ronnie bedankt man, vind het jammer dat jij getopt bent maarja :|


ja , aan een area zit ook (te)veel staal , en dat wil ook roesten :p

daarom...

tja , ik zeg zelf ook altijd dat een viper een viper is als ie AC is idd :p
 
egt vete viper ik moets hem ff zien een keer ik hat peter-jan en jeroen er heel positis over praten dus egt vet zie ik alweer hoor

laterz sprekje nog
 
Ik zie de combinatie met oranje minder zitten dan dat ik verwacht had. Verder ben ik echt benieuwd naar het totaalbeeld, zowiezo petje af voor de netheid van alles :*
 
Ziet er vet uit, alleen hoop dat oranje op je binnenkappen toch wat meer richting kleur van je frame gaat.
 
Ziet er erg mooi uit, vind het alleen beetje jammer dat het koelvloeistofreservoir oranje is gespoten.. Maar van de rest is het erg netjes! Nog veel succes, zie je wel voorbij gaan! ;) Groeten
 
Thnx voor de reactie`s Dushi`s.


@ erwin. kleur oranje is overal de zelfde kleurcode *D komt door de licht inval van 1.3 megapixel cam :o.

@ zjaak. gaat idd hard nu.Moet nog een paar dingetjes hebben om te vlammen.
Maar dat komt zkr goed ;)

@ DG Thnx -:-

@ Renzoke. ;)

@ Arthur. Komt goed.w8 effe op vertanding voordat ik het blok eronder beuk.
 
Ziet er erg mooi uit, vind het alleen beetje jammer dat het koelvloeistofreservoir oranje is gespoten.. Maar van de rest is het erg netjes! Nog veel succes, zie je wel voorbij gaan! ;) Groeten

Tjah dat is nou afwerking. Hele kvs resevoir zie je niet eens 8P hihih. Meeten elkaar @ sprints ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top