This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Speed Maxx Biatch Machine.

Status
Not open for further replies.
Erg nette pagina. mijn complimenten.

Scooter zelf ook heel netjes, mooi verzorgd, netjes opgebouwd, leuke kleuren combi's enzo alles lekker fris, top hoor, nu nog een mooi beukend vermogen. en gaan over de baan :W misschien tot 2007 ergens
 
Erg nette pagina. mijn complimenten.

Scooter zelf ook heel netjes, mooi verzorgd, netjes opgebouwd, leuke kleuren combi's enzo alles lekker fris, top hoor, nu nog een mooi beukend vermogen. en gaan over de baan :W misschien tot 2007 ergens

hihih bedankt denna.
Ik hoop alleen dat het parelmoer wit mooi zal staan,maarja dat is afwachten.
 
Erg vette scooter alles ziet er netjes uit. ben zelf alleen niet zo kapot van het DRIVER en naam op je zadel , had ik persoonlijk gewoon als sticker laten zetten
 
ziet er super uit !!

was de oranje verf in de aanbieding ? :*

er wordt iig niks zomaar overgeslagen

zeer mooie details
 
Ik reageer niet vaak, maar ik wil die van jou toch even afkraken

Neehoor, erg tof, en ik kom hem zeker even bij de sprints in het echt bekijken
Ben benieuwd hoe de Viper wordt als je de kappen hebt gedaan, is echte oldskool scooter en die zie je nietmeer zo vaak rijden.
 
Je wil niet zien hoe die er nu bij ligt Razma
Maargoed ook ik ben weer begonnen voor '07, jullie zullen ons samen wel zien verschijnen hier en daar 8).

Ding van Servien is zoals je ziet op de foto's erg vers, maar in het echt is het nog vetter. Heel veel uurtjes in gestoken en dat kan je zien, dit ding gaat echt heel vet worden! Kom binnenkort weer ff langs Servi :*
 
Thnx dushi`s. En gaat zkr goed komen sbo 2007 +ralf+ .


En over de remklauw,dat klopt idd wel wat je zegt.Maar wil eerst wat andere belangrijke dingen.Die braking komt er wel

mwah ... mooi maar niet direct nodig. Ik zou de klauw laten coaten. Spuiten kan maar over het algemeen blijft dat niet mooi op een klauw imo.

De goudkleurige klauw die je nu hebt vind ik ook niet helemaal in het plaatje staan
 
Jow, dik Servien hoor! Wanneer gaat ie op de bank? ben benieuwd naar het vermogen en wil wel even kijken, tenminste als je gaat banken waar jij en Manta wel vaker gebankt hebben. Oi
 
Ik kan natuurlijk dit topic ook niet overslaan he8)
Ziet er goed uit , je zadel vind ik ook wat minder maar de rest maakt dat tot nu toe cker goed Servi :W

Ben benieuwd hoe het gaat vlammen straks *D
 
Erg vette scooter alles ziet er netjes uit. ben zelf alleen niet zo kapot van het DRIVER en naam op je zadel , had ik persoonlijk gewoon als sticker laten zetten

Tjah ik blijf er verliefd naar kijken maargoed, en stickers komt wel ok maik.

ziet er super uit !!

was de oranje verf in de aanbieding ? :*

er wordt iig niks zomaar overgeslagen

zeer mooie details

Thnx melf, en jah was idd in de aanbieding

Binnenkort nieuwe avatar denks???

Hijs vers maatje

Jah pm je wel effe hihih tot 07 timmeh *D

Ziet er goed verzorgd uit,

Alleen wat is dat tutje bij je spruitstuk ?

spuitstuk komt van een crosser af.Aad gebruik deze altijd voor de keihins


Ben ook benieuwd naar de kappen,ik denk dat je het moeilijk kan zien @ foto`s het parelmoer effect.Ik vond het juist tof een scooter te hebben die je niet veel ziet @ sprints. hihih.

Agree, maar verder is wel alles :W
Benieuwd naar het kapwerk !!!!

Moet ik nou weer nieuwe stickers maken

Ik wil er niet veel stickers op doen zoals manta .Maar ik zet je zkr aan het werk inne :* -:-


Thnx beunmattie ik zie je snel.

mwah ... mooi maar niet direct nodig. Ik zou de klauw laten coaten. Spuiten kan maar over het algemeen blijft dat niet mooi op een klauw imo.

De goudkleurige klauw die je nu hebt vind ik ook niet helemaal in het plaatje staan

Klopt helemaal.ik zie wel effe :*

Hey kerel!

Ik vind het zeer vers worden!

Je bent lekker bezig!

Succes verder en we zien elkaar volgend jaar!

Dennis

we gaan elkaar zkr zien :love:

mijn complimenten voor dit keurige project

thnx.

Jow, dik Servien hoor! Wanneer gaat ie op de bank? ben benieuwd naar het vermogen en wil wel even kijken, tenminste als je gaat banken waar jij en Manta wel vaker gebankt hebben. Oi

Ja komt goed.hoor je wel even van me

Ik kan natuurlijk dit topic ook niet overslaan he8)
Ziet er goed uit , je zadel vind ik ook wat minder maar de rest maakt dat tot nu toe cker goed Servi :W

Ben benieuwd hoe het gaat vlammen straks *D

Me 2 hoop niet dat er een 13 pk komt uit rollen ofzo . Spreek je dushi
 
Allemaal netjes en verzorgd kerel! Leuk dat je voor n Oldskool Sr gekozen hebt..

Die van Manta vind ik nog altijd een groot succes, dus neem aan dat deze ook helemaal goed gaat komen! Ben benieuwd, succes!
 
gelukkig kan ik me ook bij de groep toevoegen die een viper heeft gehad (ze zijn gewoon stoer), alleen jammer dat dat niet op mijn 16e was , toen waren ze nog nieuw

had eigenlijk nooit gedacht dat ik 1 zou hebben

zadel is btw erg mooi


is dat subframe nou gewoon verzinktof vernikkeld? ik zit zelf namelijk te denken om dat met wat dingetjes te laten doen @ area namelijk.
 
Ziet er vet uit jonge!
Alles netjes mooi en schoon, daar houd ik van.
Ben benieuwd met de kapjes erop enzo...

succes.
 

Haha nou hier nog 1 In de 'officiele' oranje-zilveren kleuren nog wel.

Zo te zien is het subframe gewoon verzinkt.. Vernikkelt glimt bij mijn weten veel meer, en heeft niet zo'n opvallende stuctuur?!
 
Status
Not open for further replies.