Tinne said:Topicstarter?
cunoh said:LEES: Oke Voor de mensen die al graag wat willen zien. heb vandaag opgehaald :
Mijn Frame, Voorvork en achterveer ( achterveer ga ik niet gebruiken, maar voor het geval toch maar laten spuiten ) :L
Tinne said:Mijn excuses voor het offtopic gaan, maar ik repliede eerder of de achterveer gebrukt gaat worden idd. Sorry dat ik het niet gelezen had, maar ik dacht dat wanneer je de moeite hebt genomen die veer in die erg mooie kleur te laten spuiten je hem dan ook wel gebruikt.
Dat user: Cunoh dan reageert kan ik begrijpen maar hij hoeft echt de smilie :L te gebruiken, dat doet hij maar tegen ze vriendjes ofzo.
Ontopic:
Erg bijzonder kleurtje. Het is zo`n kleur die zwart lijkt als de zon er niet opschijnt, en mooi paars als die er wel op schijnt. Toevallig zo`n soort kleur als onze auto. Origineel gekozen kleur.
Achterveer; Malossi oid? (geen fournales voor ice/ die lengte dus?)
óf is heb je dat al eens vermeld?
Manta said:Ik weet zeker dat dit soort kleurtjes er in het echt veel vetter uit zien.
Zoiets is gewoon heel moeilijk op een foto te krijgen.
Ik vind het iig wel vet, ben benieuwd naar de rest!
Ferreltje said:leuke fabriek die TJOENERS fabriek
Speedboer said:Dankje kerel! kvind jouw scooter owk super vet stond nog langs je op genemuiden met onze beta