This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
Wow je frame is echt bruut, die glans is echt vet , weer wat anders dan 'zwart' en je voorkap is natuurlijk ook vet

Dankje mensen jah nu nog even wachten op de rest! verwacht dat het binnen week klaar is ! of al het zwarte in ieder geval!

Tinne said:
Topicstarter?

LEES: Oke Voor de mensen die al graag wat willen zien. heb vandaag opgehaald :
Mijn Frame, Voorvork en achterveer ( achterveer ga ik niet gebruiken, maar voor het geval toch maar laten spuiten ) :L

cunoh said:
LEES: Oke Voor de mensen die al graag wat willen zien. heb vandaag opgehaald :
Mijn Frame, Voorvork en achterveer ( achterveer ga ik niet gebruiken, maar voor het geval toch maar laten spuiten ) :L

Mijn excuses voor het offtopic gaan, maar ik repliede eerder of de achterveer gebrukt gaat worden idd. Sorry dat ik het niet gelezen had, maar ik dacht dat wanneer je de moeite hebt genomen die veer in die erg mooie kleur te laten spuiten je hem dan ook wel gebruikt.

Dat user: Cunoh dan reageert kan ik begrijpen maar hij hoeft echt de smilie :L te gebruiken, dat doet hij maar tegen ze vriendjes ofzo.

Ontopic:
Erg bijzonder kleurtje. Het is zo`n kleur die zwart lijkt als de zon er niet opschijnt, en mooi paars als die er wel op schijnt. Toevallig zo`n soort kleur als onze auto. Origineel gekozen kleur.

Achterveer; Malossi oid? (geen fournales voor ice/ die lengte dus?)
óf is heb je dat al eens vermeld?

Dankje Tinne

idd hij is een beetje Paars/groen achtig in het licht. Het is Mica zwart. Mica wil zeggen met van die pixels erin. en die pixels die hebben een parelmoer kleurtje, dus zie je heel licht een andere kleur glans erover kan het alleen gewoon NIET op foto krijgen helaas

Bij mijn kappen set word er iets meer GOUD PARELMOER bij gedaan, zodat het iets meer een Gele glans krijg (omdat ik fluor geel als combo heb).

En over de achterveer! die gebruik ik totdat ik een mooie oplossing heb voor andere achterveer ik wou een stang laten maken, in de looks van een oude fournales en daarna laat ik die stang ook gewoon opnieuw spuiten samen met mijn paddock.!

Heel vette Ice.
Kleurtje ziet al veelbelovend uit maar "real life" zegt
toch nog altijd iets meer als op een foto.
dus ik wil hem graag aanschouwen op een meeting

Ik weet zeker dat dit soort kleurtjes er in het echt veel vetter uit zien.
Zoiets is gewoon heel moeilijk op een foto te krijgen.

Ik vind het iig wel vet , ben benieuwd naar de rest!

Manta said:
Ik weet zeker dat dit soort kleurtjes er in het echt veel vetter uit zien.
Zoiets is gewoon heel moeilijk op een foto te krijgen.

Ik vind het iig wel vet , ben benieuwd naar de rest!

Dankje kerel ! kvind jouw scooter owk super vet stond nog langs je op genemuiden met onze beta

22 april, Meppel ben ik, dus daar kan je hem zien of hij dan al helemaal klaar is weet ik niet

Echt parelmoer zie je idd niet op de foto's maar er zit wel een glans over dat je ziet dat er iets aparts mee is . Ziet er iig erg goed uit. Ben benieuwd hoe alles in het zwart eruit gaat zien .

Status
Not open for further replies.