The Good, Bad and Ugly Project ZIP

Status
Not open for further replies.
Aerox Wijchen said:
damn, vind dit echt zo vet hea :~
Zo hoogstaand project en zo snel ook allemaal zoals sander als zegt. 9||6
Kom het ff van dichtbij bekijken @ best :)
U zijt wellecome :)

Beerke said:
P.S jij komt toch ook naar Best?

We zullen zien :X ... Ik heb een uitlaatprobleempje (geen geschikte voorhanden). Maar daar moet gewoon een oplossing voor zijn te vinden.
Het komt vast wel weer goed, met een beetje hulp van deze & genen. Zorg jij voor de ingredienten van een geslaagde dag dan? +ralf+

Fournales veren zijn inderdaad een goeie keuze, lekker licht, dempen goed, en zijn leuk te combineren door spuiten etc... Ik ben erg benieuwd zuiderburen!!

Ik durf het bijna niet te vragen,................. maarehh mag ik effe ?? +pippi+

Sander said:
Ik durf het bijna niet te vragen,................. maarehh mag ik effe ?? +pippi+
Geen probleem Sander, :) als je maar uitkijkt want hij heeft een Mega vermogen!

Echt netjes man lijken wel kleine broertjes van de Ghostrider:P
Licht eens een puntje van de sluier over het vermogen;)
Enne we hebben nu 'The good en 'The ugly gezien waar is 'The bad?

Last edited:
ErwinB said:
Leuk geluidje komt er uit 'de lange'

Dit moet toch voor wat spektakel gaan zorgen -:-

En jij (en Paul) kunnen het weten, ps Bedankt voor je hulp vanmiddag, ps Die Krukas mag je zo wel hebben!

Ziet er erg vet uit, krijg gewoon weer zin in een 70cc brand-apparaat naast me racer als ik dit zie, en als ik Sander bezig zie met ze zipje. Maar ik kan de racer al nauwelijks onderhouden, dus dat zit er voorlopig nog niet in. Ik kom ook wel even op Best koekeloeren trouwens.

Pronk said:
Ziet er erg vet uit, krijg gewoon weer zin in een 70cc brand-apparaat naast me racer als ik dit zie, en als ik Sander bezig zie met ze zipje. Maar ik kan de racer al nauwelijks onderhouden, dus dat zit er voorlopig nog niet in. Ik kom ook wel even op Best koekeloeren trouwens.

:) leuk Pronkie!! zal wel gezellig worden, alleen ik zal een persoon Niet in best zien, en dat vindt ik heel erg jammer ;( ik hoop dat ie er weer snel bij is.

Beerke said:
:) leuk Pronkie!! zal wel gezellig worden, alleen ik zal een persoon Niet in best zien, en dat vindt ik heel erg jammer ;( ik hoop dat ie er weer snel bij is.

Wij hopen het ook... :henko:

godverdomme mike wat zijn ze toch mooi
nooit ged8 da jij ook nog us mooie scooters zou hebben
nu nog the bad
2 the bone :D

Last edited:
KnaPuH said:
godverdomme mike wat zijn ze toch mooi
nooit ged8 da jij ook nog us een mooie scooters zou hebben
nu nog the bad
2 the bone :D
Alles met jouw Hulp Knapuh :)

Pronk said:

2 zielen 1 gedachte....

Status
Not open for further replies.
Back