This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Fast And The Furious 2 Spy Pics

Zag van de week ook een pic van die zilver blauwe skyline nu alleen in full neonglow
.
 
Originally posted by Bas@Area



En de originele versie van die skyline is toch de nieuwe auto van de oud eigenaar van de beroemde supra?

Ja klopt, alleen die ik op de foto ziet staan is een andere, hij (Craig Lieberman geloof ik) had geloof ik eentje die helemaal blauw is! Mja die grijze zien er wel aardig hetzelfde uit!
 
Laatste Post!

Spot ik daar de nieuwe Lancer Evo? Jam Jam!



Lekker Geil Overdone Autootje die Eclipse (Middelste!)



Hmm.....valt me op dat ze hier allemaal zo'n soort van wheeliebar hebben! (Boe! zegt de R1 )

 
Originally posted by Mr Polini Evo
doet van diesel mee,

ik hoop het wel, hij rockt gewoon.


owja, zodra ik een dumpvalve hoor, krijg ik een stijve.

Nee doet niet mee! Hijs nou zeg maar Te Big voor deze film! 8P De 1e was echt wel een opstapje voor hem om hogerop te gaan!

En hijs btw ook door een ander geregiseerd (niet meer Rob Cohen! Zo heette die toch?), dus ben benieuwd oftie net zo goed word als deel 1!
 
Originally posted by mike
Zag van de week ook een pic van die zilver blauwe skyline nu alleen in full neonglow
.

Ben benieuwd hoeveel auto's er na de zomer met neon rijden in het interieur...die heb je al maar met zoveel
 

triple extreme site roelt behoorlijk, sjek films daarbij, staat ook wel een aardig nummer van lill kim 8P...

ze leggen hier ook uit why zonder helm, en dat ze dat verders nooit doen...
 
Hmmm ook ff rondgekeken voor pics

Zo heee das lachen

interieur van die zilver blauwe skyline 8P

ook erg lekker om mee te spelen zeg maar

eeehhh tjah wat moeten we hier nu weer mee
 
btw, deze pics zijn helemaal niet nieuw ofzo.... heb ze allemaal een hele tijd geleden al op een aantal sites gezien (weet zo niet meer welke)
maar moet nog maar zien of F&F2 vet wordt... denk gewoon veel Eyecandy en geen verhaal, iig nog minder dan 1
 

Vin diesel speelt dus zeker wel mee in het 2e deel he! Check de pics op die sites maar die door de topicstarter zijn gegeven! Hij staat er zelfs bij...
 
Originally posted by Pronk
Vin diesel speelt dus zeker wel mee in het 2e deel he! Check de pics op die sites maar die door de topicstarter zijn gegeven! Hij staat er zelfs bij...
http://us.imdb.com/Title?0322259

volgens imdb niet, en imdb is 9||6

van de orig. cast speelt alleen paul walker (de hoofdrolspeler) er nog in...
 
Originally posted by M/\RC!
Ja klopt, alleen die ik op de foto ziet staan is een andere, hij (Craig Lieberman geloof ik) had geloof ik eentje die helemaal blauw is! Mja die grijze zien er wel aardig hetzelfde uit!

klopt als een bus







deze is van RJ de Vera .. die speel ook in de film mee in het stukje
dattie Gran Turismo speelt ..

zo hoortie te zijn




en Vin Diesel speelt er NIET in

alleen Paul Walker speelt er in ..