2 fast 2 furious event Zandvoort

Status
Not open for further replies.
Vreemd genoeg stond die blauwe vet verbouwde renault pas nog naast m'n huis, in de straat ... verder ook nooit gezien, en ik woon in ermelo ...
 
Uitlaat systeem met een pijp links en eentje rechts, heeft ie ook ...

Jammer dat de rechter niet functioneel (nep) is :)

Velgen vind ik wel mooi, als je er naast staat :)
 
Originally posted by Meneer Eric
tering vout allemaal he :D, die kadett vind ik het bruutst :W

Die kadett beukte em zowat de vangrail in :D
Je ziet ook nog allemaal modder op de vangrail zitten omdat hij daar zowat de vangrail raakte.

Later kwam er zo'n ventje van de crew die even ging kijken of de kabels nog wel goed waren.. Want die lagen daar in de berm :)
 
ja haha dat was wel lachen!
M'n vader had ook wel een goeie dag. Na die grijze Skyline hoogste top snelheid bij 200m, 140km/h
Alleen tsja, 400pk op de achterwielen bij nat wegdek... was weer flink spinnen!

En wat was die Skyline gek!! Leek wel een straaljager, 170km/h bij 200m!!!!!!
 
Ik ben dr ook geweest!!! Weej ohh die Skyline was echt de gekste, en dan moet je er ook nog van uitgaan! Dat er een vrouw achter het stuur zat!!! Voor de rest was het een leipe dag, en er waren gruwelijke auto's maar sommige plaatsen leken net op een gewone parkeerplaats|( en die auto Honda NSX blijft bruut. Dimer zijn pa heeft smaak!!!
 
heenweg begon al lekker, bij haarlem aansluiten in de file vanaf daar nog ongeveer een uur in de auto gezeten. gelukkig hadden we dat sluiproutes gevonden:) nog een impreza gevlamd @ stoplicht 8)

aangekomen ff parkeren op de boulevard, vanaf daar was het nog zeker een kwartier lopen maar dat was niet zo erg want we hebben een hoop vette wagens gezien. in het park ff een beetje rondgekeken en foto´s gemaakt daarna nog ff door de pits gelopen en daarna naar het dijkje om de sprints te bekijken.


was best een gezellige dag ik heb me best vermaakt;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top