2 fast 2 furious event Zandvoort

Status
Not open for further replies.
ik ben ook van de partij, ga met een maat in zn 5'je turbo mee.
hoorde van hem dat er ook een aantal van de renault tuning club komt (is ie nl lid van) en daar zitten ook de wat minder huis-tuin-en-keuken getjoenede bakkies tussen. heb oa iets gehoord over een 5 turbo met +/- 250 pk...:~
 
Originally posted by JC~F15
ik ben ook van de partij, ga met een maat in zn 5'je turbo mee.
hoorde van hem dat er ook een aantal van de renault tuning club komt (is ie nl lid van) en daar zitten ook de wat minder huis-tuin-en-keuken getjoenede bakkies tussen. heb oa iets gehoord over een 5 turbo met +/- 250 pk...:~
toevallig ook een turbo 2 :W ?
 
Ga waarschijnlijk ook heen, met me broer. En ja die heeft een golf (g60), al die vooroordelen beetje zielig, maar ok.

Verder gaat er ook nog vriend van em mee(Erik), die de mensen van honda vast wel kennen. Heeft een gele crx.
 
Originally posted by Coen
Ga waarschijnlijk ook heen, met me broer. En ja die heeft een golf (g60), al die vooroordelen beetje zielig, maar ok.

Verder gaat er ook nog vriend van em mee(Erik), die de mensen van honda vast wel kennen. Heeft een gele crx.


Ik heb niks tegen de jongens met golf-remus-k&n blablabla (je kent ze wel), maar als je zo n auto hebt ga er dan niet mee showen, laat dat aan de betere auto s over. Een g60 is trouwens niet van dat niveau en zeker vet.
 
Ik heb vorige week 2 kaartjes besteld via de AutoMaxx site. Het geld is al van de rekening af maar kheb de kaartjes nog steeds niet binnen :(
Ik hoop wel dat ik ze nog op tijd krijg |(
 
Originally posted by Bullitt
Ik heb vorige week 2 kaartjes besteld via de AutoMaxx site. Het geld is al van de rekening af maar kheb de kaartjes nog steeds niet binnen :(
Ik hoop wel dat ik ze nog op tijd krijg |(

Ja dat heb ik dus ook.. Alleen ik heb 2/3 weken geleden besteld..
 
Originally posted by Bonzibuddy
Ja dat heb ik dus ook.. Alleen ik heb 2/3 weken geleden besteld..

Als ik vrijdag die kaartjes nog niet heb dan haal ik ze maar bij de Halfords (als ze nog hebben). En dan moet ik later maar zorgen dat ik dat andere geld terug krijg ofzo. Ik wil er namelijk sowieso heen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top