Originally posted by Bart Nrg Mc2
Doe mij die Amerikaanse & Europese auto's maar Ben wel benieuwd naar de film!
Originally posted by Folkert@MinaRally
Wel vet als jouw auto wordt uitgekozen.
And I need broadband to DL these movies!!!
Valt me op dat iedereen zo positief is over die stoppies. Niet dat ik ze niet vet vind.
Maar ik had andere reacties verwacht in de trant van: OW JA Hij Draagt Geen Helm!!!! Wat een Noob/Sukkel/Dwaas.
Als je hier 1 keer verteld dat je een rondje op je scooter hebt durven rijden zonder helm, springen alle moraalridders hier meteen in je nek.
Valt me op dat iedereen zo positief is over die stoppies. Niet dat ik ze niet vet vind.
Maar ik had andere reacties verwacht in de trant van: OW JA Hij Draagt Geen Helm!!!! Wat een Noob/Sukkel/Dwaas.
Als je hier 1 keer verteld dat je een rondje op je scooter hebt durven rijden zonder helm, springen alle moraalridders hier meteen in je nek.
Oops verkeerde topic, maar hier waren toch die filmpjes gepost door Dragster Pilota?
Maar tis wel waar wat ik zeg. Zeg je dat je ff 80km/h zonder helm hebt gereden dan wordt je voor alles uitgemaakt, maar zo'n doed die ff in ze t-shirt en petje ze motor opentrekt, dáár hoor je niks over.
Ik zit dus Wél in goede topic.
Originally posted by markie aerox
denk dat die lui iets meer rij ervaring en dergelijke hebben
Originally posted by Bas@Area
Een ongeluk zit in een klein hoekje....
Nu weer ontopic:
Ik kan echt niet w8en tot die film uit is , deel 1 heb ik echt al 10x gezien ofzo en ik ga hem morgen of zometeen weer kijken
Ik houd juist van aziatische auto's , bv die zwarte civics in deel 1 waren vet,niet te overdone.En die S2000 van die japanner
En de originele versie van die skyline is toch de nieuwe auto van de oud eigenaar van de beroemde supra?