This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Fast And The Furious 2 Spy Pics

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Doe mij die Amerikaanse & Europese auto's maar Ben wel benieuwd naar de film!

geen jap vs eu discussie meer
(toch vind ik dat duitsland minder boeiends te leveren heeft en italiaanse en britse auto zich niet lenen voor een dergelijke film)
japanse auto's horen gewoon bij deze scene vind ik...
 
wel vet ja als je auto word uitgekozen, maar dan zou ik er wel zelf in willen rijden ipv een of andere neger
 
die nieuwe mg moet erin komen

MG Xpower sv

The car on show at the British International Motor Show is the MG XPower SV Club Sport spec, in this case powered by a special 465bhp Sean Hyland tuned 5.0-litre quad-cam V8 engine. A top speed in excess of 200mph (320km/h) and a 0-60mph (0-100km/h) time of c4.2 seconds is possible. Engines with much higher stages of tune, even with factory approved nitrous oxide injection kits, will be available to produce extreme power outputs.


http://www.xpower-mg.com/XPOWER/images/new pic.jpg


http://www.xpower-mg.com/XPOWER/images/new pic SV2.jpg



http://www.xpower-mg.com/XPOWER/images/new pic SV4.jpg

vind dit echt een beest ding!
 
Last edited:
Originally posted by Folkert@MinaRally
Wel vet als jouw auto wordt uitgekozen.

And I need broadband to DL these movies!!!

Ja je wordt denk ik pas uitgekozen als je VEEL geld en tijd in de auto hebt gestopt! Het moet er uiteraard ook gewoon Extreem uitzien, het is tenslotte een film! (Eentje uit de US, en je weet hoe Amerikanen zijn!) En daar ken je echt niet komen met je body-kit van car-trend en je sebring pijp!
 
Lijkt me lullig als ze je komen vertellen dat ze jou auto hebben ge-cast voor een crash scene
 
ik heb een tijdje ornd gekeken op amerikaanse import auto sites en vond de advertentie hier staat in :

Ze zoeken japanse getunde auto's
voor het uitlenen krijg je 100 dollar per dag maar hun houd het recht om hem uiterlijk te veranderen zoals hun willen ( kleur, bumpers e.d. )
Motorisch blijven ze hetzelfde
je kan je auto 6-9 mnd kwijt zijn.
bla bla bla

levert leuk geld op als je nog een 2e auto heb staan
 
Valt me op dat iedereen zo positief is over die stoppies. Niet dat ik ze niet vet vind.

Maar ik had andere reacties verwacht in de trant van: OW JA Hij Draagt Geen Helm!!!! Wat een Noob/Sukkel/Dwaas.

Als je hier 1 keer verteld dat je een rondje op je scooter hebt durven rijden zonder helm, springen alle moraalridders hier meteen in je nek.
 


uhhh dit hoort in het bikerboys topic en niet in f&f2?
 

Misschien komt het omdat men hier eindelijk eens wat realistischer/minder scheinheilig gaat worden
 
Oops verkeerde topic, maar hier waren toch die filmpjes gepost door Dragster Pilota?

Maar tis wel waar wat ik zeg. Zeg je dat je ff 80km/h zonder helm hebt gereden dan wordt je voor alles uitgemaakt, maar zo'n doed die ff in ze t-shirt en petje ze motor opentrekt, dáár hoor je niks over.
 

denk dat die lui iets meer rij ervaring en dergelijke hebben
 
Originally posted by markie aerox
denk dat die lui iets meer rij ervaring en dergelijke hebben

Een ongeluk zit in een klein hoekje....

Nu weer ontopic:

Ik kan echt niet w8en tot die film uit is , deel 1 heb ik echt al 10x gezien ofzo en ik ga hem morgen of zometeen weer kijken

Ik houd juist van aziatische auto's , bv die zwarte civics in deel 1 waren vet,niet te overdone.En die S2000 van die japanner

En de originele versie van die skyline is toch de nieuwe auto van de oud eigenaar van de beroemde supra?
 

das waar maar 't is toch anders stuntman (of wat dan ook) krijgen 'r voor betaald, 16 jarige die doen 't omdat ze 't stoer vinden