This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[THE BEAST] Zip Sp

zippiej said:
mooie velgen mogt wille dat ik et had
Ik heb jou daarom ook om mij erbij te helpen

verder ontopic : poelies zijn besteld voor de zip , evenals zit ik al te wacthen op mn uitlaat die klaar is*D

Ziet er wel netjes uit. Alles stap voor stap en goed afgewerkt.
Wat is er trouwens met mijn oude Team 2000 gebeurd? Rijdt die nog ergens in de buurt rond?

rijdt in spijkenisse rond , heeft ee ngoed baasje gekregen ziet er nog heel erg mooi uit *D ... nog niet alles is goed afgewerkt zoals ik het wil met name de kappen niet enz enz , maar dat komt wel goed , ooit wordt het een echte blikvanger.

barryzipsp said:
rijdt in spijkenisse rond , heeft ee ngoed baasje gekregen ziet er nog heel erg mooi uit *D ... nog niet alles is goed afgewerkt zoals ik het wil met name de kappen niet enz enz , maar dat komt wel goed , ooit wordt het een echte blikvanger.

Hehe op et moment is et niet meer dan een blik op wielen .... hehe grapje...
komt goed.!

Abels said:
Hehe op et moment is et niet meer dan een blik op wielen .... hehe grapje...
komt goed.!

voorlopig staat hij wel in elkaar met kappen en ik rij nog steeds harder als jou knul

barryzipsp said:
voorlopig staat hij wel in elkaar met kappen en ik rij nog steeds harder als jou knul

Zie nergens staan dat ik zeg dat het niet zo is hoor hehe,,,,, Mijne is een tienjarenplan... Moet teveel aan gebeuren gewoon :~

Update 04-06-2006 :

Vandaag goed bezig geweest aan de zip , hij is nog niet goed afgestelt e.d , maar hij staat in elkaar , ben jammergenoeg wel mijn achtervelgdop verloren maargoed ,klein minpunt , maar wel storend...
BTW: NIEUWE DPR*D , 2 nieuwe bandjes , en een standaard!

[ir]http://www.scooterbase.net/pics/26006/04062006.JPG[/ir]

GreetZ B

Edit : Aanwezig 5 Juni SBO Sprint Rotterdam

Last edited:
Update 10-06-2006

Update 10-06-2006 :

Zoals bekend naar rotterdam geweest , dag verliep een beetje vaag , sprintsysteem opeens kapot etc .. maargoed wilde vanavond mn zip starten bleek er water in het blok te staan , moet dus even opgelost worden voor zaterdag 17 juni

Wat pics van die dag ( thnx 2 : Erwin , EPC Website )

[ir]http://www.scooterbase.net/pics/26842/plaatje048.jpg[/ir]

GreetzZ Barry

Nog een plaatje gevonden op de pc

[ir]http://www.scooterbase.net/pics/26842/bewerkt.JPG[/ir]

GreetZzz B

(REAGEREN OP HET LELIJKE EENDJE MAG ALTIJD!*D)

Mooie schoen rechtsboven op de foto

Mooie schoen bij een mooi persoon ... Uiteraard.!

Nja het lelijke eendje gaat wel hard,... Op het moment niet maar toch ...

Ciao.!

Sonic Tuning said:
barry dit weekend gaan we effe sprint je houden. 2 scoots die niet afgesteld zijn dan kan het nog lache worden

tja, echt leuk vind ik het niet , maar wel fun natuurlijk , heb liever dat hij is 1 keer goed rijd maarja , zit er weer niet in ..*D

Fonz NRG said:
die sticker "vernietigen" doet het hm barry
ga je nog naar Ommen a.s. weekend?

Ja is wel de bedoeling , zoals hierboven al vermeld rijd hij echt kut gewoon denk ik , hij staat op het moment geeneens in elkaar , blok onder water etc etc..

GreetZ

Hehe de werkslaaf heeft je kop gepimpt.. Aangezien ik toch niks te doen had .. :

GrtZ Abelsssss.!*D