This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

team 2000 mina

Ja mijn bocht loopt ook anders dan die van de GEWONE MHR... En is niet zo lang... Het is voor zover ik kan zien een Team bocht...

Maarja ik volg het topic niet meer... verwarrend 8P

tjonge jonge zo moeilijk is het niet
MHR (normaal) heeft losse flens en een bocht zoals die normaal loopt op mina

MHR Team (snelle dus) heeft een bocht die een lichte knik heeft ala EVO pijp.
en of de demper nou ala pia zit of zoals op de nwe die ik heb maakt verder geen kut uit.
En dat van de nieuwste MHR is alleen maar een nwe demper , pijp is verders t zelfde

moeilijk hoor

Zo Boostah ge hebt dus een snel pijpke. Nu de rest nog.

Ok tis aardig duidelijk, en bij die Team uitlaten hoe ondershceidt je oude en nieuwe? Of is dit neit relevant omdat het expansie hetzelfde blijft?

das dus al wat ik een pagina of 2 geleden als conclusie stelde :|

Maar allemaal mensen die moeilijk gaan doen, daardoor snapt niemand er geen hoer meer van...

Maar er is nog een derde pijp zie de nieuwe topic at proforum.. die is kort en rect en is geen team pijp maar een speedpijp... is dus de snelste en die foto had ik van het scootparts opgestuurd gekregen dus die moet te koop zijn en die lijkt me hoogtoeriger dan al die mhr smuk die hier staat....

[/IMG]

Hier het bewijs....

jaartje geleden al van scootparts opgestuurd gekregen.. iemand al eens getest??

Jah dat zag ik ook Ruud..
Alleen is het niet gewoon gezichtsbedrog?Ik bedoel..op de foto kan je zo niet echt goed zien of deze ook een knik heeft of niet..
want voor de rest vind ik em wel HEEL erg op de team lijken..

Waar is deze te koop dan?
Schrootparts!?!?:?

ik ben nog steeds niet overtuigd dat dit een speedpijp is. Maar daarintegen heb ik deze wel thuis liggen en draait echt veel toeren, meer dan de 13+ die hier gezegd wordt.

zoals the one zegt in het pro forum heeft deze ook geen kronkel in de bocht. En dan is het niet zo dat ik niet weet wat ik zeg, want ik heb hebo racing2, Pro Race, c16, c20 en evo liggen.

kan hem binnenkort wel een keer laten zien aan xander ofzo dat hij een foto maakt en die post want ik heb geen digicamera

Originally posted by The One
[/IMG]

Hier het bewijs....

jaartje geleden al van scootparts opgestuurd gekregen.. iemand al eens getest??

dit moet idd de speed (=team2000) pijp zijn. want de gelijkenis met de speed (=team2000) pijp is gewoonweg ERG groot. echter lijkt op de foto de bocht wat kleiner in diameter dan de pia uitvoering en de tailpipe is ook kleiner.

Die pijp is gewoon de team pijp qua expansie. En de bocht heeft dezelfde vorm als mijn nwe team pijp.Foto is te donker om het goed te oordelen. En scootparts.....tja die gast zegt wel vaker wat. Neem maar eens wat maten op van dat ding en dan kan er een duidelijkere conclusie getrokken worden

De mina Team pijp wil gewoon niet teveel RPM hebben. Dus een standaard team moet t cker wel goed doen. Je kan altijd de cilinder nog aanpassen op de pijp

Ok , ik heb zelf de pia Team 2k pijp en ik probeer het van mina te snappen , maar ik begrijp er echt geen hoer meer van...

Kan iemand het gewoon echt super duidelijk neerzetten zodat iedereen het in 1x kan lezen en dat het dan ook gelijk duidelijk is?