Originally posted by Bo RoCkHeAd
jaja tuurlijk:|
Ik heb dezelfde TEAM uitlaat als Boostah en mijn vraag was alleen of het ook dezelfde is als die van JohnB..
Ik denk van wel..want hij lijkt er veel op en ik heb em ook nog niet zo lang dus..
Maar deze werkt dus tot de 13k??
Dus er zijn 3 mhr uitlaten voor mina. 1 gewone MHR..MHR TEAM oud en MHR Team nieuw..Dus geen speed pijp Xander??
En als ik het dan goed begrijp..is dan van alle mhr uitlaten voor MINARELLI de team het hoogtoerigste..en loopt niet boven de 13k??
hmmm:?
Originally posted by Marco_v_W
hallo brockhead, jij hebt de MHR uitlaat van mark piechota gekocht..... en dit is dus gewoon DE NORMALE MHR UITLAAT, dus met de kronkel in de bocht... punt uit... ik heb die uitlaat vaak genoeg in mijn klauwen gehad dus dat moeten we wel weten....
tsjonge jonge jonge, niemand gaat toch schelden.Originally posted by Bo RoCkHeAd
Gaan we schelden?
Nou ja zeg...
Punt 1:Ken ik jou?
punt 2:HOE KAN JIJ NOU WETEN VAN WIE IK DE UITLAAT HEB??
NIET VAN MARK IN IEDER GEVAL
WAAR HAAL JE DAT VANDAAN??
Punt 3:IK HEB GEWOON DE TEAM UITLAAT TJEK ANDERS MAAR MN SCOOTERBASE :|
Punt 4:Ik vroeg alleen of die van JohnB (en die van mij en boostah) hetzelfde zijn en of dit type het hoogtoerigst is van alle mhr uitlaten op MINARELLI
Punt UIT...
Marco en Ronnie..
als jullie eens GOED kijken zie je op mn scooterbase dat MIJN uitlaat veertjes heeft bij de demper en de demperbevestiging op de BOCHT en mijn uitlaat heeft ook een losse flens...
HEEFT DE MHR 70 DAT DAN OOK!?!?!?!?
juist jah..
dacht het niet..
Sjeetje zeg..
Marco en Ronnie..
als jullie eens GOED kijken zie je op mn scooterbase dat MIJN uitlaat veertjes heeft bij de demper en de demperbevestiging op de BOCHT en mijn uitlaat heeft ook een losse flens...
HEEFT DE MHR 70 DAT DAN OOK!?!?!?!?
juist jah..
dacht het niet..
Sjeetje zeg..
Originally posted by Sjoerd
Enne Boostah bedoelde de NL benaming denk ik. Want dan is Team, Speed en MHR is dan Team..