Te hoge boetes ontwijken

SF2 Rider

Well-Known Member
Ey ik heb een speedfight 2 silversport met tot nu toe alleen de varoring eruit. Hoeveel vermogen heeft dit ding nu?
Ik wil niet bovern de 1.5 Kw uitkomen, wat ken ik er dan nog allemaal onderleggen?

Greetz
 
Advertisement - register to remove this

Pff, moeilijk te zeggen, nu je alleen je varioring eruit hebt zit je echt nog niet aan de 1,5..
Kwak er eens een andere uitlaat onder en ga naar het bureau om een run te maken! ( moet je wel van te voren een afspraak maken)
 
Tjoek haalde ook wel 1,8 met alleen een andere vario ;)
Hoeveel je op de rollenbank haalt is nooit zo te zeggen.
Elke rollenbank is anders.
Enigste manier hoe je er achter kunt komen wat de rollenbank bij jou in je woonplaats aangeeft is om er vrijwillig op te gaan.
 
Mijn speedfight2 haalde 1,6 kw toen die nog helemaal standaard was. Alleen de vario ring was er uit (en de aftakking op uitlaat).

Nu inmiddels dik over de 2kw :D
 
kan je ook je brommer laten testen op hoeveel KW hij nu heeft zonder een boete te krijgen.. k denk nl dat ie ergens rond de 2,5 a 3kw zit :S das minder als je dan gaat testen en vervolgens een boete hier om krijg
 
Originally posted by 666apocalypse
kan je ook je brommer laten testen op hoeveel KW hij nu heeft zonder een boete te krijgen.. k denk nl dat ie ergens rond de 2,5 a 3kw zit :S das minder als je dan gaat testen en vervolgens een boete hier om krijg
ik heb ff je profiel bekeken... maar zo te zien haal jij de 2 kw nog niet :p
(niet dat ik dat wel doe hoor:rolleyes: )
 
nou ik heb ook een speedfight 1 maar als je je staandaart uitlaat hou dan kom je er denk niet over en als je een goed uitlaatje er onder doe dan kom je wel boven de 1.5kw denk
die van mij gaat op zijn teller 110 met een gianeli NRX dus als je standaart uitlaat houd blijf je er wel onder denk
 
Originally posted by 666apocalypse
kan je ook je brommer laten testen op hoeveel KW hij nu heeft zonder een boete te krijgen.. k denk nl dat ie ergens rond de 2,5 a 3kw zit :S das minder als je dan gaat testen en vervolgens een boete hier om krijg

Ik dacht dat je het gratis bij het politie-bureau kan laten testen als je van te voren ff een afspraak maakt. Als je bijvoorbeeld het ding 2ehands hebt gekocht en wilt weten wat je er aan moet veranderen om hem langzamer ( of juist sneller :p ) te laten lopen. Correct me if i'm wrong
 
Khad met alleen gianelli nrx en voor de rest alles origineel, dus carb vario en koppeling enzow, al over de 2 KW. Getest op de rollerbank die pa van mijn vriend meej naar zijn huis had genomen, dies namelijk wout :p. Dus alsk jou was zou ik niet aan een snelle pijp beginnen tenzij je het perse wilt, alleen dan zul je hem verrot af moet stellen anders komt ie met gemak over de 1.5 Kw.
 
Back
Top