Hele hoge boete

hoi

ik heb het ook gehad laatst en heb mn scoot nog steeds niet terug

+2,0KW (120km/h-75km overschreiding)
maar bij mij komt het op 350 euro , en de scooter zit in een project van de rechtbank:S

ik moet hem nu LATEN standaard maken en daarvan de bon insturen

word deze bon als reeel gezien (prijs van std maken) dan word dit bedrag in mindering gebracht op de boete

de scooter moet dan geschouwd worden en 100% in orde zijn (tot op de knipperlichten en teller enz) dan krijg je hem weer terug (of het word een kubus van 125 kg)

dit is dan mijn eerste keer dus maybe heb jij dubbele boete
 
Goed het probleem is opgelost!

Vanmorgen toch maar even gebeld met het incassobureau waar een zeer vriendelijke man mij kon vertellen dat van het bedrag NIKS klopte (je zal toch maar betalen en een beetje de regering sponsoren :() Ik krijg een nieuwe acceptgiro en die bedraagt 226 euro, goed nog een flink bedrag maar scheeld toch bijna 2/3 :). Bedankt voor alle hulp en tot de volgende keer :p
 
jezus je zou het inderdaad maar betaalt hebben

het is zo gek he je zou er toch juist ervan uitgaan dat ze daar alles goed
regelen blijkt maar WEER dat ze maar wat aanrommelen :|
 
crazybond700 said:
nee dan kan het wel kloppen, als je jouw daadwerkelijk geklokt hebben en op roller hebben gezet
Dat zou helemaal niet kloppen, dan zou hij 2 boetes voor dezelfde overtreding hebben gehad; overschreiding maximale constructiesnelheid. En dat kan niet.
 
ja helaas, maar als ik eerlijk ben doet het me niet meer zoveel :), ik ben blij dat dat gigantische bedrag is vervallen en deze hoeveelheid kan ik nog wel ergens vandaan sprokkelen :), maar is dat al iemand eerder gebeurd dan? Ik kan uit de reacties niet echt afleiden of dit al een keer eerder is voorgekomen (zal ongetwijfeld) maar ik vind het bedrag verschil nu toch wel erg groot. Ook vraag ik me af of er misschien niet twee incasso's zijn opgewisseld, dus dat er nu iemand op de bank zit met 225 euro en denk hmm dat valt mee :p
 
Back
Top