met sproeier 62 en 60 loopt hij prima stationair al dan met de 62 wel helemaal dicht met de schroefLoopt de scooter met de andere sproeiers wel stationair? Je kan soms ook zien aan je uitlaat of hij te rijk loopt, dan komt er namelijk behoorlijk wat rook uit. De bougie is idd erg vervuild dus die zou ik sws vervangen. Misschien dat je nog wat informatie kan halen uit dit filmpje.
De orginele cilinder heeft 5 keer een warmloper gekregen in 1 uur, kan het zijn dat hierdoor het membraan krom is? Zo ja wat voor effect heeft dit?.Misschien dat je membraan vervangen moet worden. Mocht je er het gereedschap voor hebben, dan zou ik ook eventjes je compressie checken.
Het rare is dat de helft van de bougie vervuild isAan je bougie te zien heb je last van detoneren zelf ontbranding
Je keramiek rond de electrode lijkt gesmolten of glazig eruit te zien
Ik zou een grotere sproeier proberen
En een nieuwe bougie
Ik heb nog een warmtegraad 7 liggen ipv 6 zal deze er wel even in doen en proberenAan die kant heb je dus zelf onbranding
Ik denk dat je een koudere bougie zou moeten nemen
Je bougie kan zijn warmte niet kwijt en gaat dan gloeien
Detoneren is na dat de vonk geweest is
Pre ignition is voor de vonk zelf ontbranding
Voor power zit je altijd tegen die detonatie aan
Na de warmlopers (olieleiding afgekneld) is de cilinder er zuiger vervangen samen met een nieuwe bougieWaarschijnlijk heeft die bougie ook de vijf warmlopers meegemaakt
Dan zegt dan niet zoveel over deze cilinder
Zoek op jew tube spark plug choppen
Leer je veel van
Het is een brom en hij loopt 60 op de tellerBrom of snor scooter? en hoe hard loopt hij?
Als hij rond de 25km / 30km per uur blijft rijden dan kan die b6hs bougie nog wel.. Gaat hij harder en of is het een brom, dan gegarandeerd een b7hs erin draaien. Zoals boven gemeld smelt het spul rond de elektrode (komt omdat de bougie te warm word) Warmte graad bougie moet dan kouder.