luka3004 Member 30 March 2023 #22 C-Row said: dat was een richting he, en (dichter rond) 3? Click to expand... Hij start pas rond 4. 4.5. Zoiets
C-Row said: dat was een richting he, en (dichter rond) 3? Click to expand... Hij start pas rond 4. 4.5. Zoiets
luka3004 Member 1 April 2023 #23 C-Row said: dat was een richting he, en (dichter rond) 3? Click to expand... Ik heb hem nu all op elk standje geahad en hij loopt nog steeds te haperen en te rijk lopen En alls is schoongemaakt wat maar kan dus nu weet ik het helamaal nimer ik denk dan tog mijn lamda
C-Row said: dat was een richting he, en (dichter rond) 3? Click to expand... Ik heb hem nu all op elk standje geahad en hij loopt nog steeds te haperen en te rijk lopen En alls is schoongemaakt wat maar kan dus nu weet ik het helamaal nimer ik denk dan tog mijn lamda
Sparky Well-Known Member 1 April 2023 #24 luka3004 said: ik denk dan tog mijn lamda Click to expand... Jouw ECU denkt in iedergeval van wel, daarom die 4 knippers.
luka3004 said: ik denk dan tog mijn lamda Click to expand... Jouw ECU denkt in iedergeval van wel, daarom die 4 knippers.
luka3004 Member 2 April 2023 #25 Sparky said: Jouw ECU denkt in iedergeval van wel, daarom die 4 knippers. Click to expand... Dus vervangen?
Sparky said: Jouw ECU denkt in iedergeval van wel, daarom die 4 knippers. Click to expand... Dus vervangen?