Ze hebben de waardes in de ECU aangepast.Zou willen weten wat men destijds heeft aangepast en dit dan terug origineel maken. Ik zou dan de electronica willen nazien of deze nog origineel is. Maar waar vind ik die : niet onder het zadel waar ik die zou verwachten ?
Ik stuur jou een PM.kan ik bij u terecht om dit in orde te brengen?
heeft hij een adere ecu gekocht of een kabel tje weg ge daanIs het de uitvoering met cdi of ecu.
Welk bouwjaar is ie.
Ik ken iemand die had een uitvoering van 2019 met een ecu, en die liep Max 70.
Ik denk dat die niet harder gaan.
zou jij mij kunnen helpen want ik krijg de mijne ni harder dan 60onder het zadel sym jet 14 gaat onbegrenzd max 70 a 75 maar 75 al je een adere veer er in steekt van malosie met zwaardere rolen
Als het een Euro4 is, Ja.Kan jij een ecu aanpassen/ontgrenzen van een sym jet 14 2018?
De Sym jet 14 heeft een ecu, deze is geplaatst achter het spatbord.ik begrijp dat dit de beste manier is, maar ik wil een manier waarbij de brommer conform blijft met mijn documenten aan 45 km/uur.
Vandaar alles terug in originele staat. Daarom moet ik eerst de cdi weten te vinden en bekijken of die nog origineel
Wat denk je nou zelf.
Een brommer mag maar max 55 geloof ik om binnen de wok te blijven.
En die van jou loopt 65/
Wat denk je nou zelf.
En die van jou loopt 65/70.
om geen wok te krijgen, moet je beneden 2x de beperkte toegestane snelheid blijven, dat is 1. het zal niet de eerste looptijd zijn die zn scooter opvoert aangezien hij zelf uit systeem kan verwijderen, lekker makkelijk dus. de politie is niet meer zo integer als sommigen denken helaas
geengen moet je beneden 2x de wettelijk toegestane snelheid blijven, dat is 1. het zal niet de eerste politieagent zijn die zn scooter opvoert anngezien hij zelf uit systeem kan verwijderen, makkelijk. dus gebeurd zeker wel, zo integer is de politie niet meer, zeker niet als normaal burgerWat denk je nou zelf.
En die van jou loopt 65/70.
Zeker waar maat
dat met de vario begrenzer/ bus werkt al lang niet meer, was met 2takt, met 4takt alleen cdi of cdu voldoende, of idd cilinder aanpassen, houd er wel rekening mee dat de computer dan ook gereset moet worden en ingesteld, anders krijg je storings meldingNee, dat denk ik ook niet.
Er zit wel een verschil tussen het uitvoeren of ontgrenzen.
Vaak geeft het verwijderen van de variatie van het plaatsen van een blije variobus al een hogere snelheid.
Dat is ontgrenzen.
Vaak loopt de motor ook nog beter en zuiniger.
Ik snap hier helemaal geen zak van.O
geengen moet je beneden 2x de wettelijk toegestane snelheid blijven, dat is 1. het zal niet de eerste politieagent zijn die zn scooter opvoert anngezien hij zelf uit systeem kan verwijderen, makkelijk. dus gebeurd zeker wel, zo integer is de politie niet meer, zeker niet als normaal burger
dat met de vario begrenzer/ bus werkt al lang niet meer, was met 2takt, met 4takt alleen cdi of cdu voldoende, of idd cilinder aanpassen, houd er wel rekening mee dat de computer dan ook gereset moet worden en ingesteld, anders krijg je storings melding