Sym jet 14 opvoeren

Zou willen weten wat men destijds heeft aangepast en dit dan terug origineel maken. Ik zou dan de electronica willen nazien of deze nog origineel is. Maar waar vind ik die : niet onder het zadel waar ik die zou verwachten ?
Ze hebben de waardes in de ECU aangepast.
En de varioring vervangen of er helemaal uit gehaald.
De ECU moet je met software aanpassen.
Ik heb van een SYM Fiddle en Sym Jet 14 de originele parameters.
 
Brom plaat trouwens
Post automatically merged:

Als het het goed is de ecu al ontgrensd er zit een mallosi multivar in en een andere sproeier andere luchtfilter maar tot mijn verbazing is die niet beter erop gaan rijden.
 
Tja dat ligt eraan wat ze allemaal aangepast hebben in de ECU.
Er is zelfs een setting voor het toerental, je geeft een waarde in en hij gaat niet hoger.
Maar geef je te hoog in is ook niet goed.
En zo heb je heel veel settings in de ECU.
 
ik begrijp dat dit de beste manier is, maar ik wil een manier waarbij de brommer conform blijft met mijn documenten aan 45 km/uur.
Vandaar alles terug in originele staat. Daarom moet ik eerst de cdi weten te vinden en bekijken of die nog origineel
De Sym jet 14 heeft een ecu, deze is geplaatst achter het spatbord.
 
om
Wat denk je nou zelf.
Een brommer mag maar max 55 geloof ik om binnen de wok te blijven.
En die van jou loopt 65/
Post automatically merged:

O
Wat denk je nou zelf.
Een brommer mag maar max 55 geloof ik om binnen de wok te blijven.
En die van jou loopt 65/70.

om geen wok te krijgen, moet je beneden 2x de beperkte toegestane snelheid blijven, dat is 1. het zal niet de eerste looptijd zijn die zn scooter opvoert aangezien hij zelf uit systeem kan verwijderen, lekker makkelijk dus. de politie is niet meer zo integer als sommigen denken helaas
 
Last edited:
O
Wat denk je nou zelf.
Een brommer mag maar max 55 geloof ik om binnen de wok te blijven.
En die van jou loopt 65/70.
geengen moet je beneden 2x de wettelijk toegestane snelheid blijven, dat is 1. het zal niet de eerste politieagent zijn die zn scooter opvoert anngezien hij zelf uit systeem kan verwijderen, makkelijk. dus gebeurd zeker wel, zo integer is de politie niet meer, zeker niet als normaal burger
Zeker waar maat
Nee, dat denk ik ook niet.
Er zit wel een verschil tussen het uitvoeren of ontgrenzen.
Vaak geeft het verwijderen van de variatie van het plaatsen van een blije variobus al een hogere snelheid.
Dat is ontgrenzen.
Vaak loopt de motor ook nog beter en zuiniger.
dat met de vario begrenzer/ bus werkt al lang niet meer, was met 2takt, met 4takt alleen cdi of cdu voldoende, of idd cilinder aanpassen, houd er wel rekening mee dat de computer dan ook gereset moet worden en ingesteld, anders krijg je storings melding
 
O

geengen moet je beneden 2x de wettelijk toegestane snelheid blijven, dat is 1. het zal niet de eerste politieagent zijn die zn scooter opvoert anngezien hij zelf uit systeem kan verwijderen, makkelijk. dus gebeurd zeker wel, zo integer is de politie niet meer, zeker niet als normaal burger


dat met de vario begrenzer/ bus werkt al lang niet meer, was met 2takt, met 4takt alleen cdi of cdu voldoende, of idd cilinder aanpassen, houd er wel rekening mee dat de computer dan ook gereset moet worden en ingesteld, anders krijg je storings melding
Ik snap hier helemaal geen zak van.
 
Back
Top