Sym jet 14 opvoeren

Henkie_0475

New Member
Ik heb een 4t sym jet 14 gekocht op brom plaat
Hij loopt op de teller zonder hem opgevoerd te hebben 65/70 alleen ik wil dat ie nog harder gaat hebben jullie mss tips want heb niet zo veel verstand van scooters
Mvg henkie
 
Advertisement - register to remove this

Is het de uitvoering met cdi of ecu.
Welk bouwjaar is ie.
Ik ken iemand die had een uitvoering van 2019 met een ecu, en die liep Max 70.
Ik denk dat die niet harder gaan.
 
N fk wout gaat zn brommer toch niet opvoeren
Nee, dat denk ik ook niet.
Er zit wel een verschil tussen opvoeren of ontgrenzen.
Vaak geeft het verwijderen van de varioring of het plaatsen van een gladde variobus al een hogere snelheid.
Dat is ontgrenzen.
Vaak loopt de motor ook nog beter en zuiniger.
 
Last edited:
Nee, dat denk ik ook niet.
Er zit wel een verschil tussen opvoeren of ontgrenzen.
Vaak geeft het verwijderen van de varioring of het plaatsen van een gladde variobus al een hogere snelheid.
Dat is ontgrenzen.
Vaak loopt de motor ook nog beter en zuiniger.
Zeker waar maat
 
Ik denk niet dat dat ding uit de fabriek al 70 ging. Wil je sneller dan moet je voor een grotere cilinder en langere vertanding gaan
 
Weet iemand waar de begrenzer in de brommer gestoken is ? Heb deze tweedehands gekocht en hij rijdt nu 65, zou deze terug naar 45 willen brengen. Weet iemand hoe ?
Post automatically merged:

het is een euro 4 bouwjaar 2020
 
Varioring breder.
Ligt eraan hoe hij dan trekt, anders rolletjes ook nog aanpassen.
En of de software aanpassen, ligt eraan wat je precies wilt.
 
Zou willen weten wat men destijds heeft aangepast en dit dan terug origineel maken. Ik zou dan de electronica willen nazien of deze nog origineel is. Maar waar vind ik die : niet onder het zadel waar ik die zou verwachten ?
 
Zou willen weten wat men destijds heeft aangepast en dit dan terug origineel maken. Ik zou dan de electronica willen nazien of deze nog origineel is. Maar waar vind ik die : niet onder het zadel waar ik die zou verwachten ?
Zit die misschien naast de accu ?
 
ik wil binnen de wettelijke norm blijven, anders koop ik me best ineens een moto
Weet er iemand waar die cdi zit ... is precies een publiek geheim ?
 
Als je sneller wilt gaan met je 4t kijk je sowieso al wel snel op een grotere cilinderinhoud.
Als je je cdi volledig ontgrenst loopt het blok binnen no-time naar de klote. Als de jouwe 65 rijdt is die cdi wss al ontgrenst dus dat heeft ook geen zin. Gewoo 80cc en een toerenbegrenzer, dat is de manier.
 
ik begrijp dat dit de beste manier is, maar ik wil een manier waarbij de brommer conform blijft met mijn documenten aan 45 km/uur.
Vandaar alles terug in originele staat. Daarom moet ik eerst de cdi weten te vinden en bekijken of die nog origineel is.
 
Back
Top