Sym jet 14 euro 5

Goedemorgen,

Ik heb een sym jet 14 euro 5,

Ik zou graag iets van een variateurset willen zodat hij iets sneller optrekt,
De vraag is of er iemand ervaring heeft welke set past en daadwerkelijk iets verschil maakt met optrekken

Heb zelf op internet zitten speuren alleen kom er niet helemaal uit elke nou zou passen.
 
Advertisement - register to remove this

Malossi heeft de Multivar. Dit zijn hele goede variateurs waarmee hij eigenlijk altijd beter rijdt / optrekt dan origineel.
Onderstaande past hierop.

 
Malossi heeft de Multivar. Dit zijn hele goede variateurs waarmee hij eigenlijk altijd beter rijdt / optrekt dan origineel.
Onderstaande past hierop.

Klopt alleen zou ik de rolletjes in die multivar niet gebruiken die zijn binnen 2k vierkant. Maar die multivar werkt erg goed.
 
Ik zou sowieso voor Malossi gaan. Ook de rollen. Na 2000km vierkante malossi rollen heb ik in 25 jaar nooit gehad. Deze moeten bij normaal gebruik en zeker met jouw type motorblok toch wel zo een 8000km mee gaan voor je slijtageplekken erop ziet.
Er zit 6 gram bij de set, maar ik denk zelf dat je eerder rond de 7 moet zitten. Uiteindelijk is het een kwestie van proberen.
 
Ja ik zat zelf ook tedenken aan 7 gram
Maar das een kwestie van proberen idd,
Dankje wel voor je hulp ga ik de set bestellen plus de 7 gram rolletjes

Gr Tycho
Wat je ook kan doen is een setje testrollen. Hier zitten meerdere setjes met verschillende gewichten. Puur om te testen met welk gewicht hij het best rijdt. Succes!
 
Back
Top