Stunt Team in Duitse HipHop videoclip

clip van lil kim is wel leuk vooral die gixxer verticaal wheelies als je goed kijkt zie je hem de 2de keer op ze bek gaan!!!:D:D:D nog leuker!!!iig gaat goet met t team zo te zien keep it up razma!!!net zoeits als die clip van dj tonka en de chip tunes - heart jumpa!zit die duitser in met ze zip!!!ook wel bruut maar met stuntteam word het nog vetter!!!ik weet het zeker denk ik!!!

wat ik ook zo mooi vind is dat ie gewoon stil staat op zijn moto en dan rondjes burnt dan ben je goed bezig, dus voorrem in en burnen maar:D

hmmm maak van de ice een "low ride" ice en ga lekker stuiterend de clip door :W

Hmm is wel vet dat je weer ergens wordt uit genodigd dat gaat goed de laatste tijd...
Keep up The Good Work Raz

naja is niet zon "gelievde" crew ... elk 2de woord in hun songs is "fotze" (kut) hoere , schwanz (lul) , arsch , ficken ... etc etc :| :|

t is een groep die er gewoon om bekend staat ...

Originally posted by lonneker
naja is niet zon "gelievde" crew ... elk 2de woord in hun songs is "fotze" (kut) hoere , schwanz (lul) , arsch , ficken ... etc etc :| :|

ficken das madchen am scoot!8P :#

Originally posted by lonneker

Lekker boeiend....das nou eenmaal hip-hop! Gaat je reputatie heus niet van naar beneden als je een beetje rond-stunt in hun clip!

dus hiphop is veel schelden? d8 het niet..:|

maarja verder geen mening over die groep want ik ken ze niet maar wel vet een clip met scootz erin :P

Back