Streetmagic AC LC conversion

Je kunt je afvragen of je met een morini LC blok heel ver komt...

Tjah je hebt een LC blok, en dan ?

Dan ben je nog niet veel verder, behalve dat je een stevigere krukas kunt monteren, want evo, team of hebo manston zijn er niet voor morini lc, jah een hebo alu of team replica nog wel maar that's it, maar ja...

Maar, neem je daar genoegen mee, of ga je tog voor een mina blok...

(Zo ja, ik heb nog wel een AC liggen, hoef je alleen maar koeling op te bouwen :D))

greetz
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Je kunt je afvragen of je met een morini LC blok heel ver komt...

Tjah je hebt een LC blok, en dan ?

Dan ben je nog niet veel verder, behalve dat je een stevigere krukas kunt monteren, want evo, team of hebo manston zijn er niet voor morini lc, jah een hebo alu of team replica nog wel maar that's it, maar ja...

Maar, neem je daar genoegen mee, of ga je tog voor een mina blok...

(Zo ja, ik heb nog wel een AC liggen, hoef je alleen maar koeling op te bouwen :D))

greetz

lees m'n reply een paar reply's terug nog maar es
 
de koeling ombouwen... daar heb je toch een kitje voor, speciaal voor minarelli...... maaaaar, ik moet jullie gelijk geven. Ik ga eerst kijken hoe ver ik kan komen met m'n morini. Als ik 'm zo hard heb getuned dat ik gewoon niet meer verder kan en hij is nog te 'langzaam', dan ga ik drastische maatregelen nemen en komt er een minarelli onder!
 
is een morini AC blok dan hetzelfde als een morini LC blok? :?

zoja, hoef je niet van blok te wisselen, alleen koeling veranderen, maar idd, schiet je dar wel wat mee op.
 
Ik vind het idd ook beetje overdreven hoe er altijd tegen morini word aangekeken...

Ik heb dan SR2000 wel LC, alles standaard, behalve bocht en ontgrenst en rij er 90 meej op teller...
 
Ik heb nog geen foto's, (kweet het stom, maar eerst de boel afstellen, vond ik ff belangrijker) kan ze uiteraard wel maken.
 
om nog ff terug te komen op die krukas. De streets draaien te weinig toeren voor direct schade te rijden. Het balanceren van die dingen kun je laten doen en als je hem er toch uit heb gooi dan meteen een geleide-ring langs beide kanten van het big-end.
De cilinders die er te krijgen zijn voor de street zijn van die aard dat het hoogste vermogen altijd onder de 10000 rpm ligt. Tuurlijk zijn er altijd personen die nu roepen dat ze 12000 rpm's draaien. Maar dan lijkt mij dat ze z'n street verkeerd afgesteld hebben.
en zeker voor een straat set-up.
Maarre thunderflash, kennen wij elkaar???
 
sorry jongens, zal ff allemaal wat langer duren.Ik zit n.l. goed in de lappenmand. Mjn vingers zijn ge"crushed" zoals ze dat in het ziekenhuis zo mooi kunnen zeggen. en nee niet gecrashed. Dus de wintercup kan ik ook al niet uitrijden, het racen is ff afgelopen(de rest eigenlijk ook) .
 
De streetmagic wintercup natuurlijk. AAH dit is gewoon schitterend. Heerlijk met die dingen raggen. En dan snellere rondetijden draaien dan de scooterclasse. en daar rijden dus snelle zipjes in rond. Het is een soort endurance. Per wedstrijd 2 x 1 uur rijden met twee coureurs die elkaar afwisselen. en dat dan over verschillende wedstrijden door de winter.Na afloop wordt het aantal rondes opgeteld en diegene met de meeste rondes is uiteraard winnaar. Het mooie hiervan is natuurlijk dat iemand zijn scoot gruwelijk kan tunen, maar de scoot houdt dat misschien niet vol. Dus een kwestie van tunen, maar ook betrouwbaar tunen. Ennnn heel belangrijk, diegene die dus veel geld uitgeeft aan z'n scoot wil niet meteen zeggen dat deze dus ook wint. Jammer dat ik nu moet stoppen, maar er is nog hoop. We hebben een andere coureur gevonden, en nu maar hopen dat we de tweede overall plaats kunnen behouden.
 
a.s. zondag in Machelen(belgië) is vlakbij Brussel. en de laatste wedstrijd is daar ook op 19/2. Heb jezelf een streetmagic? Of een racescoot? want anders kunnen we eventueel wel iets afspreken voor een trainingsavond. Is elke woensdagavond en is zo'n 15km onder eindhoven. Een avond racen kost je dan 18 pleuro's en je eigen benzine en scoot natuurlijk. Ik weet niet waar je vandaan moet komen, maar is altijd een optie toch?
 
Back
Top