Streetmagic AC LC conversion

Dimer

De Bonke
Aangezien dat hele krukas verhaal lastig wordt en ik toch erg graag véél pk's onder m'n kont wil hebben dacht ik aan het volgende: een LC DD blok!

Maar.... welk blok is hier het meest voor geschikt. Zelf dacht ik aan een Runner (piaggio LC DD) blok of van een Aerox (mina LC DD) ivm met mooie velgen.
Uiteindelijk gaat het wel om de prestaties en hoe ik het blok erop ga krijgen. Ideeën of suggesties zijn altijd welkom!


(als iemand nog een Runner of Aerox heeft en wil een StreetMagic, ik heb er nog 1. Ik wil wel ruilen)
 
Advertisement - register to remove this

kijk in de scootin'van vorige maand/2 maanden geleden. Ik denk dat je pia iig kan vergeten, mina lukt mischien nog wel. Maar heb je de kennis wel voor zo een "operatie"??
 
ik heb de scootin gelezen, ik ken mensen die goed kunnen lassen. verder moet het zeker gaan lukken en ik heb genoeg mensen om me heen waar ik naar toe kan gaan voor hulp

ok, dan moet ik gaan zoeken naar een goed mina blok
 
Ik ken iemand die heeft een Rally AC blok onder zijn Street. Dus mina moet wel lukken. Lijkt me alleen lastig om je radiateur te plaatsen met LC op zo'n Streetmagic
 
radiateur is geen probleem, heb ik al een idee voor. En koelvloeistof tankje kan ipv m'n olie tank want die is er toch al uit.
 
hier een vb uit scootin' over hoe ik de radiateur kan ophangen

18837620.jpg
 
maar je hebt dus geen geld voor krukas, maar wel voor een ombouw actie??? Denk wel dat een rad ook niet gratis is, een blok ook niet, de kleine dingen die je nodig hebt kunnen ook flink oplopen en het veel tijd kost....

EN je moet al je snelle spul weer opnieuw kopen
 
Hey een soort dealer hier in groningen heeft een minarelli dd blok onder z'n streetmagic!
Als je foto wilt zien moet je maar eve pm'en!
 
Originally posted by chezzmo
maar je hebt dus geen geld voor krukas, maar wel voor een ombouw actie??? Denk wel dat een rad ook niet gratis is, een blok ook niet, de kleine dingen die je nodig hebt kunnen ook flink oplopen en het veel tijd kost....

EN je moet al je snelle spul weer opnieuw kopen

MAAR je heb wel een betere basis:p
 
Originally posted by Big pimpin
Hey een soort dealer hier in groningen heeft een minarelli dd blok onder z'n streetmagic!
Als je foto wilt zien moet je maar eve pm'en!

Post die pics maar hier als je wil die zou ik namelijk ook wel willen zien, en denk wel meerdere hiero8) :p
 
Originally posted by $aint
vlammen met mina en pia kan iedereen, wees es een echte man en ga vlammen met je originele blok man!8)

dat is gewoon onmogelijk :D. K heb zelf onder mn straatscooter ook een moriniblok (wel LC) zitten. Onbegrensd en met snel uitlaatje is t wel redelijk te doen (je doet niks onder voor een mina hor/pia scoot) maar daarna houdt t qua tuningsstuff gewoon op :)
 
dat is echt onzin,

ik heb nu op me morini AC een yasuni R, dellie 17.5mm, hebo race koppeling en malossi macsi, das al heel wat, en daarbij kan ik nog andere cilinders kopen, ook mhr dacht ik, ook een mhr krukas, c3 lagers, en ik kan de hele vario-meuk vervangen voor malossi/hebo or whatever.

dus je kan morini echt wel vet maken hoor!
daar ben ik namelijk mee bezig!
 
Back
Top