street magic by drug (in het Nederlands)

Status
Not open for further replies.

drug

Well-Known Member
street als heb ik het gehad
street%20magic%201.jpg

street%20magic%202.jpg


een nieuw project in voorbereiding, na alles hebben verkocht van mijn 103 scoot pak ik aan een suzuki street magic dat ik tegen de 2 velgen van mijn 103 scoot heb geruild street werd volledig bloot gezet om allegé en voorbereid te worden dit keer ci zal ik het houden en zal vol van video het word beloofd doen ik begin met de foto's van cartersque ik ga preparer en wijzigen want iedereen is het dat er niet dus een stuk voor suzuki van grosse modif zullen gedaan worden is 1 tijdperk modif aanpassing van een vilo van booster in de carters dus complete rectificatie van de plaats van het verbindingsstuk spy, van de circulaties en de doorsnede van de overgang van vilo in de carters en modif van goujons voor de aanpassing van een cilinder van piaggio ziehier de foto van de carters en vilo voor modif
carter%20interieur.jpg

goujons%20carter.jpg

trou%20pompe%20a%20huile%20carter.jpg

carter%20spy%20vario.jpg

carter%20spy%20allumage.jpg

masse%20vilo%20booster%20et%20street.jpg

vilo%20spy%20vario.jpg

vilo%20booster%20et%20street.jpg

vilo%20spy%20allumage.jpg




de aanpassing van vilo wordt beëindigd toename van de doorsnede van de huisvesting van het verbindingsstuk spy in doorsnede 30 in plaats van 27 om het verbindingsstuk te kunnen zetten spy (30x20x6) dat op vilo gaat
carter%20spy%20allumage%20fini.jpg


toename van de doorsnede van het binnenlandse carter van 1 mm om vilo te laten voorbijgaan
carter%20diametre%20augmente.jpg


vermindering van de gezichten van het binnenlandse carter van 1,5 mm om vilo te laten voorbijgaan
carter%20epaisseur%20diminuee.jpg



een ring werd op vilo verzegeld om de voorziene circulatie van oorsprong in 55x30x13
bague%20vilo%20montee.jpg



te kunnen zetten realisation van een ring huis die enmanché, geplakt en in het carter resiné noteert ontsteking om een verbindingsstuk te kunnen zetten spy dat met vilo gaat want op street is hij decale wegens de huisvesting van de pomp heeft olie
carter%20spy%20vario%20avec%20bague.jpg



na de definitif montage d.w.z zal ongeveer d.w.z geven
carter%20spy%20vario%20bague%20montee.jpg


het stuk huis voor schaft het gat van de pomp af heeft olie
piece%20pompe%20a%20huile%202.jpg

piece%20pompe%20a%20huile%201.jpg



goujon van het carter decale om een cilinder van piaggio te zetten
goujons%20carter%20fini.jpg



meer dan heeft preparer blijft alles de carters opdat zij worden beëindigd
 
Advertisement - register to remove this

die vertaal machine heeft niet egt goed ze werk gedaan ik begrijp er geen zak vak :S of jullie wel soms? close misschien?
 
Sakkerju, nou ik het goed zit te lezen, ik snap er echt geen bal van het enigste wat ik eruit kan halen is dat ie met een Piaggio cilinder wil gaan rijden.:S
 
juist..hij heeft zijn carters aangepast bij de wangen zodat er een andere krukas in past.
lijkt mij een pia ding..er komt dus een pia cilinder op ook.
snap ook niet alles maar ik vind dat de foto's genoeg zeggen...op dat gat met die olie ding na 8P
 
ZipSjezer said:
juist..hij heeft zijn carters aangepast bij de wangen zodat er een andere krukas in past.
lijkt mij een pia ding..er komt dus een pia cilinder op ook.
snap ook niet alles maar ik vind dat de foto's genoeg zeggen...op dat gat met die olie ding na 8P


Bij een streetmagicblok staat de ruimte waarin de oliepomp aangedreven word rechtstreeks in contact met de carterruimte.
Dus als je de oliepomp verwijdert, heb je een vermeerdering van je cartervolume.
Daarvoor heeft ie die "as" of "pin"gemaakt, om deze ruimte op te vullen.
 
Ik snap er ook geen hol van, en een vertaalmachine zonder leestekens is ook niet echt een vertaalmachine :rolleyes: Leuk idee maar probeer het eens in het Engels? Lijkt me verder een leuk project, maar onbegrijpelijk..
 
Hi there,

Very nice that u take the time to translate it for is, but i makes no sence!

Please place it only in englisch, we all take a look there, en read perfect englisch...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top