stoppie.. daarna slecht stuuren.. help

'k reed net in het dorp bij mij en ik reed achter een vw bussie die op een midden op een kruispunt ging stoppen, ons sarren Ik keek net achterom naar 2 vrienden van mij die mee reden. Toen ik me omdraaide ja.. stoppie ik stond gelijk stil. ik ging om hoog gebeurt wel vaker. maar ik dacht dat ik niet op de auto was geknald. dat zeggen mijn vrienden ook want die reden naast me, maare even later stopt die auto en die vent die er in zit gaat naar zijn bumper kijken. hij laat mij wel gewoon passeren... hij hou me niet aan ofzo.. dus ik ben er zeker van dat ik niet op hem ben geknald.. :?

maare het probleem nu.. mijn scoot als ik nu rij "zoekt" een spoor in de weg.. -stuurt anders, stugger- als ik mijn handen van het stuur loslaat ga ik gewoon rechtdoor. maar als ik sturen is het zwaarder geworden.. ik heb mijn voorwiel van de grond gehaald en mijn stuur bewogen en dat liep niet echt lekker |( zou dit betekenen dat ik mijn voorvork of balhoofdlager heb verkloot? moet ik dat dan laten vervangen of kan je dat laten recht zetten. :'( ik ga in ieder geval mijn scoot maar laten balanseren.

heeft iemand nog een idee waar dit nog meer aan kan liggen?

ik hoor het van jullie, mzzl Frederik
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top