nieuwe gilera runner kapot na stoppie?

Status
Not open for further replies.

angerb0y

Well-Known Member
Heyy mensen ik ree vanmiddag naar mn werk toe alles ging goed etc. nou maakte ik een kleine stoppie en daarna reed mn runner ineens met 5000 toeren max en maar 25 kmh en stottert als een idioot! hoe kan dit nou? mn runner is 1 maandje oud. gloednieuw gekocht :S:( mischien is er een kabeltje loggegaan??? want hij gebruikt ook ineens wel heel erg veel bezine :S:S.. ik heb een filmpje geupload maar je hoort het niet echt :S:S ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen ! thx!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=fwJqQFIllIU"]YouTube- runner doet raar na stoppie[/ame]
 
Advertisement - register to remove this

Haha, compleet mee eens.
Zo een jonge brommer al naar de *** doen.
Beter blijf je eraf!

Hoe kom je er eigenlijk op om zoiets te doen?
Had je er speciale verwachtingen van ofzo

nee daar had ik al een keer een topic over gemaakt:), ik had dat gedaan omdat mn scooter eerst helemaal niet lekker liep omdat heel het filter vol zat met olie en dat elementje ook dus die swiffer doek was als vervanging totdat mn elementje schoon was. maar het reedt lekker dus ik liet em erin.
 
nee daar had ik al een keer een topic over gemaakt:), ik had dat gedaan omdat mn scooter eerst helemaal niet lekker liep omdat heel het filter vol zat met olie en dat elementje ook dus die swiffer doek was als vervanging totdat mn elementje schoon was. maar het reedt lekker dus ik liet em erin.

tja tis ook een moeite om ff een paar uur niet te rijden...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top