Nieuwe Koplamp Gilera Runner

N!els

Well-Known Member
Heey,.

Ik heb het oude type koplamp ( zonder grootlicht, klein licht)
maar nu is deze stuk en zou ik graag het nieuwe type koplamo erin zette.

is dit te doen met een paar kleine aanpassingen aan de kabelboom,. of moet ik de hele kabelboom verandere?

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

hangt er vanaf, wil je dat ook kunnen gebruiken, dat groot&klein licht? of is het meer dat die andere niet meer verkrijgbaar is?
als je het niet wilt kunnen gebruiken, dan moet je die draadjes dmv een kroonsteentje aan elkaar vastmaken (mits de aansluitingen hetzelfde zijn)
en als je het wel wilt gebruiken, dan moet je waarschijnlijk ook een ander dashboard fixen, aangezien de knopjes ervoor er dan ook niet op zitten...

suc6...
 
Knopjes zijn geen probleem. Er zit zon dekseltje in je kapje. Die kan je eruit klikken en dan kan je er schakelaar in maken van het "nieuwe" type met groot en klein licht.

Bij mij had de vorige eigenaar dit ook gedaan. Alleen toen gingen ze om en om als je van groot naar klein schakelde. 1ne kant zat een normaal lampje en de andere kant zo'n hologeen geval :)

Weet niet hoe het hoort te zijn bij die nieuwe types. Ken wel een gozer die een nieuw model had waarvan dat std ook zo was ( om en om )
 
Back
Top