nieuwe gilera runner kapot na stoppie?

Status
Not open for further replies.

angerb0y

Well-Known Member
Heyy mensen ik ree vanmiddag naar mn werk toe alles ging goed etc. nou maakte ik een kleine stoppie en daarna reed mn runner ineens met 5000 toeren max en maar 25 kmh en stottert als een idioot! hoe kan dit nou? mn runner is 1 maandje oud. gloednieuw gekocht :S:( mischien is er een kabeltje loggegaan??? want hij gebruikt ook ineens wel heel erg veel bezine :S:S.. ik heb een filmpje geupload maar je hoort het niet echt :S:S ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen ! thx!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=fwJqQFIllIU"]YouTube- runner doet raar na stoppie[/ame]
 
Advertisement - register to remove this

hij sputtert gewoon ehcht gwoon echt drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr net alsoftie geen bezine krijgt ofzo mischien iets met de carb ofzo? anders slangetje of anders is er echt iets verrot :( :S
 
kzou der mee naar de dealer gaan en het uk zeggen , ja kwou hem deze morge starten en hij deed het niet meer , ma kzou die stoppie erbuiten laten :p
 
Kijk om te beginnen eens naar je bougiedop.
Kan wel zijn dat hij er niet meer goed opzit.
En idd anders naar de dealer. Het heeft geen zin om er zelf aan te prutsen
als je nog garantie hebt.
 
nouu kijk ik heb in principe geen garantie meer omdat ik de vario ring eruit heb gehaald. maar die kan ik er gwoon in zette maar ik heb ook wat andere boutjes gebruikt voor mn carterdeksel dus :S i dont know
 
ja maar zou het logisch zijn??. zoals ik al zei hij sputtert als een gek lijkt wel alsoftie geen lucht krijgt ofzo of geen bezine weet ik veel maar hij maakt niet meer dan ongeveer 5000 toeren en gaat niet harder als ongeveer 25 :S:S ah fuck man. ik ben al geen held kwa scooters fixen. dus hoop dat ik mn garantie nog heb .
 
Ik zie geen enkel verband met het maken van een stoppie en het stotteren van je scooter. Er kan namelijk, motorisch gezien, weinig gebeuren als je een stoppie maakt. Dat je bougiedop los is geraakt, zou misschien kunnen. Maar ook dat is niet heel waarschijnlijk, aangezien zo'n dop behoorlijk vast, dat raakt echt niet zomaar los.

Ik zou zeggen, ga nou niet zelf de held uithangen, en breng dat ding mooi naar de dealer toe. Je hebt gewoon recht op garantie.
 
heyy mensen ik heb het probleem al gevonden!, het ging om mijn zelf gemaakte filter elementje, ik had een filter elementje van een swifferdoek gemaakt en die liet wss veel te weinig lucht door en kwam vast te zitten na de stoppie. heb nou de luchtschroef en stationairschroef afgesteld, en het originele elementje schoongemaakt en er weer in gedaan en hij doet het weer ! :D bedankt mensen ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top