Stoppie!!!

Vivacity

Well-Known Member
Ik heb dus sinds een weekje een Vivacity, en ik heb vanmiddag even de remcapiciteit getest. Die was dus dik in orde, hij wou best wel graag op z'n voorwiel gaan staan. Maar tot in hoeverre is dit schadelijk voor mijn voorvork of frame? Ik vind al die stoppies reuze leuk, maar als het schadelijk is voor m'n scoot kap ik ermee.
 
Advertisement - register to remove this

stop er dan maar mee, het is slecht voor het balhoofd, er komt gewoon teveel kracht te staan op je vork.. gewoon niet doen. en als je het toch doet niet te vaak, waarom een stoppie? wheelie is toch vetter.. ga liever oefenene met kneedowns.. das ook leuk.. maar link. ik ga maares me bok eraf halen.. 3x al aan de grond gezeten ermee. hehe

mzzls henk

------------------
honda x8r-s, zwart, nov 99.
malossie 70cgiet,nrx, 17.5 dell,polini vario,polini snaar,polini airspeed,polini 15/49, polini membraan,
 
En gewoon voor de lol heel krachtig remmen met beide wielen aan de grond kan die wel tegen heh? Das ook wel humor als je een meisje achterop hebt. Even aanschuiven ;-)
En misschien een rare vraag, maar kan je stuur krom worden als je een fietser duwt? Want ik zit me altijd heel erg af te zetten tegen mijn stuur als ik dit doe(je word natuurlijk scheef geduwt). Kan er dus opeens 1 van mijn stuurhelften krom staan, of is dit gowoon onmogelijk?
 
Ik denk dat je stuur na een tijdje zelfs spontaan doormidden zal breken
wink.gif
gewoon geen fietsers duwen, moeten ze zelf maar een scoot kopen
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Originally posted by Vivacity:
eek.gif
eek.gif
eek.gif
Zou dat zomaar kunnen? je stuur doormidden??? Wat een slappe teringzooi
mad.gif
mad.gif
mad.gif
Ik dacht dat een scooter wel wat kon hebben maar het valt me allemaal bagger tegen
confused.gif
confused.gif
confused.gif

rolleyes.gif
!!!!Je hoeft nou ook weer niet alles te geloven
wink.gif


greetz



------------------
Puch NTT 75 digi (spr76,8.5gr)
 
Originally posted by speedfreak:
ga liever oefenene met kneedowns.. das ook leuk.. maar link. ik ga maares me bok eraf halen.. 3x al aan de grond gezeten ermee.

Heb ik ook zo vaak
smile.gif
Ziet er trouwens wel vet uit s'avonds
smile.gif
Komen er allemaal vonken vanaf
smile.gif
, maar het is idd bloedlink, je hoeft met je bok maar een klein kuiltje te pakken en je maakt al een schuiver
frown.gif
 
ja idd....maar ik kan niet electrisch starten.. kun je zonder middenbok nog een beetje fatsoenlijk kicken?
en met sleutelen is het ook niet alles als je scooter schuin staan...

naja ik ziet wel.. platte bochten roeleren de pan uit
 
dan zet je je scoot gewoon ff tegen de muur aan ofzo. of je hangt ergens aan vast. kicken is juist makkelijk. kicken kun je zelfs wel doen als je op je scoot zit. gewoon ff je kickstarter wat meer omhoog zetten.
het rijdt echt veel beter.
 
Back
Top