This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stoplichtsprintjes - You vs ... #2

Status
Not open for further replies.
Wat zijn de mods van je auto op dit moment?

Wel zonde van je benzine om tegen zoiets te sprinten :+ al blijft het natuurlijk wel mooi om zulke lui op hun plaats te zetten

Chip, voorkatvervanger, grotere air-intake, powerrohr en nog wat 'dingetjes'
Goed voor 235pk/380nm

Is natuurlijk een eitje tegen zo'n Paseo GT met 90 a 100pk, alleen weegt dat ding minder dan 900kg...
 
even kicken*D

Geen stoplicht sprintje maar een "rollende start"

Kom van een 2 baans rotonde af en baan naast me rijd een CRX met dikke pijp brul pijp en uitgebouwd en de rest van aanhang..
Gaven allebei gas en ik zat in me 2.. ging hem easy voorbij en hij was druk bezig met schakelen en doen:Z

krijg na af loop wel een licht seintje toen hij afsloeg achter me..
das wel sportief*D
 
euhm meer in de richting van grijs..
Zag het niet goed en niet echt duidelijk op gelet.. maar tis een grijze en reed Maaswijk in..

MR2 SW20
 
Haalde laatst een golf2 in, gewoon op een normale manier. Gaat die ineens gas geven en me lopen opdrukken :? . Drie keeltjes van het type petjesvolk.
Geen id wat het was, maar was vlotjes een eind verdwenen in de spiegel bij het stoplicht.
 
Zo iemand als jeroen mis ik toch wel hier in de GC.. Was altijd lachen gieren brullen als hij weer vakantie had gehad, zich zo erg verveelde, en toen maar besloot om zn auto helemaal kaal te schuren
 
Gewoon leedvermaak ja. Met die halve sloperij in zn achtertuin. Het zullen je buren maar zijn.
 
Status
Not open for further replies.