Stoplichtsprintjes - You vs ... #2

Status
Not open for further replies.
Met die grote bus van mn werk haal ik ook 145 met wind in de rug. Nieuwe wordt nog sneller. Stuk meer koppel en wat meer pk's. Alleen die bak vreet een hoop snelheid, maar wind mee is lachen altijd. Wel eens gehad dat mensen je voor vrachtauto aanzien en dan met vinger op voorhoofd zitten.
 
ja ik had het laatst ook, toen kwam er ook opeens een mercedes vrachtwagentje achterop met dik 140.....

ik reed met een clio 1.2 dus veel harder kon ik al niet.... hij dampte me gewoon vrolijk voorbij :P
 
Veel mensen schrikken er inderdaad van hoehard hij nog van z'n plek wil. Maar ik kan hem absoluut niet aan de grond houden.. Als ik echt sprint is het gewoon op het stuur liggen en nog liften..
 
Ik (MR2 2.0) tegen Mazda MX3 1.8 V6..

In het begin was hij ff sneller maar na 50 m vlamde ik hem hard voorbij..

Komt mede omdat er lange vertandingen in de 2 zitten.. Gaat 75 in ze 1 :+ niet heel bevordelijk voor je motor maar 1 x is leuk :P
 
Veel mensen schrikken er inderdaad van hoehard hij nog van z'n plek wil. Maar ik kan hem absoluut niet aan de grond houden.. Als ik echt sprint is het gewoon op het stuur liggen en nog liften..

Kijk nou maar uit want dat is verslavend. :W

Heb er met de soes ook behoorlijk last van , en ik vrees de dag dat ik een artikel 5 aan mn broek heb hangen.
 
Gister stond er Paseo GT achter me bij het stoplicht..

Gast trapt een paar keer zijn gas in om z'n 'sound' te laten horen. 8P
Ik dus trek gewoon rustig op om niet mee te doen aan zijn sjaak-praktijken. Bleef gewoon links rijden en wonderbaarlijk genoeg begon hij niet te drukken. Volgende stoplicht, weer op z'n gas te trappen.. :|

Met nog 2 a 3 stoplichten te gaan, werd ik het zat, dus toen maar ff z'n zin gegeven. Volgende stoplicht kwam hij naast me staan, gekleurde passagier doet raam open; 'Ehh gruwelijke OPC ouwe, lauwe patta's enzo..' :P
 
Wat zijn de mods van je auto op dit moment?

Wel zonde van je benzine om tegen zoiets te sprinten :+ al blijft het natuurlijk wel mooi om zulke lui op hun plaats te zetten :P
 
Tijdje terug met motor. Ballo en ballo in een Barchetta. Ik sta vooraan en beide heren met de kap van cabrio open. Beetje lachen en naar me kijken. Eerste stoplicht rij ik op gemakje weg en zij gingen wel vol ervoor. Tweede stoplicht kon ik het dus ook niet laten. Volgas 1,2,3 en toen zag ik nog een heel klein stipje achter me :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top