Stoplichtsprintjes - You vs ... #2

Status
Not open for further replies.
whoot, ging net echt weer te lomp.

ik had mn zus even weg gebracht in mn vaders auto (saab 93 2.0t met automaat :+)
en op de terugweg kwam er natuurlijk :P een golf 3 gti achterop....

dus ik ging heel iets harder, en jahoor hij zat gelijk weer vol achterop.....
dus toen maar een soort van race gehouden door de stad wat echt achterlijk lomp ging en waarvan ik nu denk.... bart ben je wel goed :P

iig kon die kut golf de saab nog best aardig bijhouden. terwijl ik net op autoweek las dat hij hooguit 150pk/180nm kan hebben. wat ik dus wel appart vind aangezien onze saab 175pk/265 dus of ik heb niet hard genoeg geschampt of die gti was ietsjes meer dan gewoon een gti.....

ik denk het laatste, aangezien hij er best strak uit zag en er voor ook behoorlijke schijven te zien waren :P

naja iig had ik weer ff genoeg adrenaline voor vandaag :D

ha en het was ook wel eens nodig dat die saab is los werd getrokken, toen ik later bij het stoplicht stond kwam me er toch een kutgeur naar binnen :P
 
Vannacht om half 5 nog een toyota op zn plek gezet, ik rij normaal in de stad komt ie ineens als een debiel me rechts voorbij geknalt en 3 banen breed neemt ie een rotonde.
Nou wij de snelweg op, maar 80km/u traject controle, nadat die was afgelopen trek ik op naar 140 om naar huis te cruizen.
Gaat ie ineens lopen kleven, dus ik naar de rechterbaan en ging die weer kleven.
Later kwam die me dan eindelijk voorbij en had ik iets van: nou kan ik het ook bij jou doen.
Nou tot de 180 reed ie op de linkerbaan en toen ging hij naar links, mooi dat ik hem toen flink heb zitten douwen en uiteindelijk maar ff gevlamt heb :P
 
Me (GSX-R600) vs. GSX-R1300 Hyabusa vs. TL1000S

Boekte de TL1000S, maar de Busa was me te snel...

Gast van die TL1000 had als excuus dat zijn voorwiel anders omhoog kwam :+.. Ik zat wat laat op het gas, aangezien we pas vertrokken nadat het groen was, meer een start zonder aftellen, maar ook die Busa bleef maar 4-5mtr voor me...
 
@ Siroj, die Busa gaat op hoge snelheid pas hard weg lopen, tot de 100 scheelt het tussen een 600 SS en zo'n busa bijvoorbeeld maar 0,3 seconde ofzo.

En die dude op TL1000S moet niet zeuren, maar leren hard op te trekken :p
 
Toch heb ik bij het lezen van jouw posts altijd het gevoel dat je leuk overdrijft...

Ik rij nou eenmaal vrij hard, maar ik hoef me toch zeker niet te gaan verantwoorden hier?
Ik heb de leeftijd wel gehad dat overdrijven stoer is hoor
 
Me (GSX-R600) vs. GSX-R1300 Hyabusa vs. TL1000S

Boekte de TL1000S, maar de Busa was me te snel...

Gast van die TL1000 had als excuus dat zijn voorwiel anders omhoog kwam :+..

Jij rijdt met een 4cilinder Joris.. ik heb met mijn TL ook voorwielproblemen als ik vol op het gas ga! :X

Vandaag heerlijk geknalt.. :love: Collega met een zx6r zoek gereden(98model)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top