Stoplichtsprintjes - You vs ... #2

Status
Not open for further replies.
Jij rijdt met een 4cilinder Joris.. ik heb met mijn TL ook voorwielproblemen als ik vol op het gas ga! :X

Vandaag heerlijk geknalt.. :love: Collega met een zx6r zoek gereden(98model)

Net alsof mijn voorwiel niet de lucht in gaat als ik vol op het gas ga.. Je moet dat gewoon weten te doseren
 
Ja, maar het is wel bekend dat een Vtwin veel meer vermogen onderin heeft.
Dus het is lastiger te doseren :D

Maar mischien kon hij ook gewoon niet rijden ;)
 
Gister reed er een splinternieuwe bmw 730D langs me, een vriend zat in de auto en zei dat ik moest kijken wie erin reed (hij had gezien wie het was). Keek ik, was het een jongen die ik al heel lang ken, maar zie em nooit omdat hij prof. voetballer is in het buitenland (heeft ook gevoetbald bij PSV en daarna Galatasaray)
Hij kwam bumperkleven --> ik kickdown, hij bleef achter me :p Wel een ERG vette bak zeg die 730 :W Ding is echt pas een paar weken oud
 
Wat rijdt ac88 dan voor auto? 730d is niet bijzonder snel ofzo. Maar idd wel een ERG vette bak. :) Maat van me heeft er ook een, een Alpina gechipte met zon 270pk.
 
ac88 heeft geen eigen auto :+ Was met de a6 van mn vader (3l tdi), schelen niet veel qua vermogen, lag echt aan het gewicht (alhoewel ik nog 3 man in de auto had)
Ding staat trouwens op 191k in nog geen 2 jaar :D
 
Net alsof mijn voorwiel niet de lucht in gaat als ik vol op het gas ga.. Je moet dat gewoon weten te doseren

Precies.. denk dat mijn cbr met 14-54 (std 15-43) tandwielverhouding toch wel wat harder omhoog komt dan een tl1000..
En toch vlam ik die n00b siroj :D
 
joris kan niet hard wegrijden hihihihihi

edit: ik deed vd week paar sprints tegen klasgenoot van me op z'n r1 uit 99, maar die van mij stijgerde 10x zo erg 8P, ding bleef omhoog komen. desondanks won ik wel, de n00b:P
 
Gister op de snelweg lopen spelen met een nieuwe bmw 335i

Zat met 4 man in mn auto + bagage. Tot de 160 ong gingen we gelijk, daarna begon ik wat in te lopen.

Ben bij de 200 maar afgehaakt, vent bleef gewoon t gas er op houden.
 
Ik moest gister ff om een auto heen irriteerde me mateloos aan hem,
komt er zo'n onding achter me rijden en ik kwam niet van hem af... :mad:

154feed9241a6f77ac6534b4d19a9025.jpg
 
Liep je auto op de helft v/d cilinders ofzo :?
Kan me niet voorstellen dat z'n onding bijblijven kan, bij de jetta misschien :X
 
nja minste is d8 ik een 2.4 met 143 pk er is ook een 2.4 turbo met 200+ pk

vond het ook wel jammer, kerel die er in zat vond het wel leuk...
 
Ik (GSX-R600 K2) vs CBR600RR K5 vs Aprilia SXV K7?...

Ik schoot iets sneller weg, maar werd na 5 meter ingehaald door de SXV en daarna de 600RR, vervolgens haalde na 50 mtr de 600RR de SXV in...

Beide motoren hadden duidelijk meer vermogen onderin dan ik heb :(...
 
net op de snelweg rustig met 130 inhalen , komt er ineens een sprinter voorbij vliegen met dik 160/170 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top