This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stoplichtsprintjes - You vs ... #2

Status
Not open for further replies.

9 van de 10 keer gaat het die lui meer om de psst, dan om de power. Intern blok nog standaard, en een druk van max 0,5 bar
 
mja, is alsnog 220pk oid vs. +-320 pk's. Ok de A8 is zwaarder, maar ik vraag me af hoe je een A8 het leven zuur kan maken op de autosnelweg met een st220?
 
Net soort sprintje tegen een zx6r en een 200sx volgens mij.

Na t stoplicht linksaf proviciale weg op, gasten volgas dr vandoor, ik rustig bochie om, dr ff voor gaan zitten.
200sx op 1 wiel voorbij:+
 
9 van de 10 keer gaat het die lui meer om de psst, dan om de power. Intern blok nog standaard, en een druk van max 0,5 bar

Eergister nog meegereden met een civic met b16a2 inc turbo @ 11psi, ging anders ziek hard

En ja, intern nog helemaal stock ja
 
Eergister nog meegereden met een civic met b16a2 inc turbo @ 11psi, ging anders ziek hard

En ja, intern nog helemaal stock ja

Het zal ook wel hard gaan, maar je begrijpt wel wat ik bedoel toch?
Het is gewoon cool om een pssst te hebben, en te kunnen zeggen dat je een turbokit onder de kap hebt.
 
Mondeo ST 220

Mondeo:

- 226 Pk
- 0 > 100 in 7.4 sec
- 1419 Kg

A8 4.2

- 350 Pk
- 0 > 100 in 6.0 sec
- 1800 Kg

Denk dat je eerder indruk had dat die A8 je wouw uitdagen maar dat hij op zijn dooie gemakje reed

Of heb je zo'n mooi rood knopje op je stuur?
 
Kan best. Ligt aan bestuurder, maar gewicht zegt hier ook aardig wat he. Weet niet hoe ze in tussenacceleratie het doen?
 
als je bij de 100 gas gaat geven zegt die 0-100 tijd natuurlijk helemaal niets he.

Ik maakte t een S8 zuur tot de 220 liet daarna mn gas los, met 4 man in de auto.
 
als je bij de 100 gas gaat geven zegt die 0-100 tijd natuurlijk helemaal niets he.

Ik maakte t een S8 zuur tot de 220 liet daarna mn gas los, met 4 man in de auto.

hahaha yeah tuurlijk deed je dat

trouwens het zou mij sterk verbazen dat die mondeo in hernemingen rapper weg is
 
Omdat het gewoon waar is, die oude saxo van mij was ook ruim 1 sec sneller dan op autoweek.nl staat naar de 100
 
Status
Not open for further replies.