This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stickerboek per SMS !

hahaha ja, nu snap ik 'm zeker ! Hijs tof !!

Ik begreep er helemaal nix van bij die "alluhs" bestelling

Voor alle late vogels...

Wie vandaag voor 17u00 besteld heeft ze morgen in huis en wie na 17u00 besteld vandaag heeft ze vrijdag in huis !

Dus nog VOOR het weekend Meppel !!

Let wel.. de TNT TPG moet meewerken, maar 99% wordt tegenwoordig netjes een dag later bezorgd
en voor België krijgen we dit helaas niet voor elkaar (verzending duurt een paar dagen namelijk)

Wegens het weekend van Meppel en de opruiming van alles heb ik vandaag pas een deel van de bestellingen kunnen verwerken. 40 Enveloppen zijn al op de post gegaan, morgen de rest..

ik ben volgens mij bij mijn bestelling van stage6 stickers de kleur vergeten.
ze mogen gewoon in het zwart (had2× besteld onder naam: Bas Huijbregts)

hallo

Ik heb voor meppel een sms bestelling gedaan alleen ontbraken er 2 scootertunning.net stickers. (naam; Bas de Jong te stompwijk)

Kan ik deze alnog krijgen @driewegen of per post?

zeg maar ff welke klaar, gaan ze morgen op de post

Ondertussen zijn alle stickerbestellingen bijgewerkt !

zeg maar ff welke klaar, gaan ze morgen op de post

Ondertussen zijn alle stickerbestellingen bijgewerkt !

Ik had oranje besteld via sms maar maak er maar witte s.t.net stickers van.
Moet ik men adres per pm sturen? of heb je die nog staan.

hey inne

ik heb een paar weken terug 2x een personlijk vlaggetje bestel
ma heb nog nix binne gehad :?

naam johnny cauwels

greets

hmm, het enige wat ik binnen heb gekregen is 30-03-2007 S6 wit, st.net wit en yasuni wit ?

@ evokillerbeerox : ondertussen klaar en gaat op de post. Dinsdag in huis (maandag verzending).

Ondertussen hebben al een paar honderd mensen ontdekt hoe het systeem werkt met bestellingen ed.

Nu ben ik wel benieuwd naar foto's met de stickers, dus kom maar op met die posts !

Ook suggesties voor missende logo's kunnen altijd nog aangebracht worden natuurlijk.