Stickerboek per SMS !

We gaan het over een compleet nieuwe boeg gooien... !
Voortaan - let op - is het mogelijk om vanuit het stickerboek per SMS te bestellen !!!

Hoe werkt het ???
* Er is wel een verschil met de GoFast/Yasuni/Skullcandy/St.net/Stage6/Sb.net stickeractie. Bij een sms bestelling van de actie krijg je twee stickers per bestelling, aangezien alle merken met ST.net te maken hebben. Bij deze actie is het één sticker per SMS ! (1,5 Euro per bestelling inclusief verzending)

SMS sticker (spatie) nummer van het stickerboek (ook inclusief streepje of a/b/c toevoeging) + gewenste kleur + volledige naam + volledig adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)

Kleuren:
zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze


De afmetingen zijn wat max in een gewone envelop past.
Dus bij lange stickers max. 20cm, hoge en brede stickers max. 11 cm hoog. Helaas kan ik niet bij elke afbeelding de afmetingen erbij zetten, maar het is altijd binnen verhouding !

Er is maar één manier mogelijk om afmetingen door te geven:
- vermeld achter de kleur meteen de maximale BREEDTE in mm
dus bijv. zwart120 (voor 12cm breed)
- deze breedte mag niet meer zijn als 200mm, dus 20cm breed


Alle informatie en het stickerboek is nu veel overzichtelijker te vinden op st.net zelf :

http://www.scootertuning.net/stickers_tweewielertuningparts.php

Kosten per bestelling is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd. (voor België duurt verzending ongeveer een week)

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!



Nog ontbrekende merken of logo's ? Post ze even hieronder.

PS: aub geen onzin in de replys want anders gaat ie even snel weer dicht !!!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

snelle service zeg :W thnx inne :*

[IR]http://i8.tinypic.com/682nhbr.jpg[/IR]

[IR]http://i11.tinypic.com/4vnssnt.jpg[/IR]

[IR]http://i10.tinypic.com/52xf5so.jpg[/IR]

over de aprilia stickers twijfel ik nog een beetje, het vierkante past niet echt bij de kap imo.
 
MHR + Keihin (zwart) stickers besteld :)


Vraagje: Als je bijv. een sticker maakt (heb wat leuke/simpele ideetjes) voor het stickerboek in welk type moet ik dat dan opslaan ? :)
 
Oke, moet je je voor de rest nog aan bepaalde dingen houden ? (Neem aan dat ik ze hier verkleint kan posten en als je er op drukt dat ze dan groter worden :))
 
.. hopelijk iemand van het forum .. :
een aantal bestellingen per SMS, maar zonder postcode of woonplaats !!!

Richard van Bemmel - Haarstraat 19 - ... ???

Er zijn zoveel 'haarstraten', maar zonder connectie naar 'van Bemmel', dus hopelijk iemand van hier :)
 
nope.. dat doe ik niet meer om meerdere redenen : té vaak misgelopen, kost té veel tijd en mij een hoop zorgen, emails etc.

Misschien een brutale vraag, maar weet jij (of iemand hier) een site waar je wel stickers groter als een enveloppe kan laten maken?!
En stuur me dan niet naar stickerland ofzo, maar ik ben opzoek naar een goede stickermaker, EN goedkoop, netzoals hier dus vroeger was.


Iemand een idee?

Alvast bedankt.
 
juist een sms gestuurd hoop dat alles in orde ingevuld is...

kicker sticker van 12 cm voor haemers alexander cyriel buysselaan 11 8560 gullegem...


alvast bedankt en ik heb wel nog geen bevestiging gehad... wil je eens nakijken of jullie die gehad hebben? alvast bedankt
 
Last edited:
is die nagekeken geweest? en kan mij iemand anders een voorbeeld geven van hoe ik dan effectief juist bestel want volgens mij was ik juist... greetz en sorry als ik zaag
 
ah oke dankjewel ik had geen bevestigingen gehad en dacht dat er nog altijd iets mis was... mijn excusses en bedankt om te kijken en sorry voor het gezaag.. dankt u
 
Hallo,

De Honda stickers voor dax zijn ook erg in trek nml omdat ze erg duur zijn in de winkel. Misschien dat dat ook wel wat is voor de collectie ;)
700150p.jpg

plates.jpg


Srry kan alleen gefotografeerde vinden. Denk dat dit zeker wel de moeite waard vooral hier in Belgie!

Gr
JYT

moz-screenshot-3.jpg
 
Ik zal even kijken of ik goede logo's kan vinden. De bovenste zou prima moeten lukken, maar de onderste zijn echt gedrukt en de 'wing' is te gedetailleerd om klein te kunnen plotten.
 
Hey, kan ik ook 2 scooterforum of scootertuning.net stickers krijgen? Of kreeg je die erbij?:)

En wat zijn de afmetingen van de stage 6 stickers? 4 - 61c ? Ik wil deze op mijn kiesler monoseat (aprilia sr) plakken.. Past dat?:p

Bedankt alvast, Luc
 
Back
Top