sticker

Raymon

senior member
gisteren was ik jarig, en ben ik gelijk naar het cbr gegaan om m'nj certificaat ff te gaan halen en ik had 5 fout dus gehaald. Nadat ik weer thuis was ben ik gelijk gaan rijden op m'n scoot natuurlijk (beta ark ac) met een goede vriend achterop en die heb ik een klein stukkie in het hof bij ons laten rijden, nu rijdt ie weer terug naar mij toe en hij remt alleen met de voorrem en niet zo zagjes ook dus je raadt het al, hij gaat onderuit (stom ,stom,stom van mij om hem te laten rijden maar dat was een wijze les en voorlopig rij ik er alleen op) maar goed op de linkerachterkap waar een grote sticker zit met de letters ark met een rode rand eromheen was dus wat afgeschaafd, nu moet er dus een nieuwe sticker kopen en aangezien het gisteren ook dodenherdenking ben ik nog niet naar me dealer geweest, Nu de vraag aan jullie: Weet iemand misschien hoe duur zo'n sticker(set???/) gaat kosten????

nou alvast bedankt mzzzzl Raymon

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Raymon_K:
fuene (feune??? ik zou me god niet weten hoe ja dat schrijft)

Föhn
wink.gif

dat zou mooi zijn ogre , al is het alleen maar om te weten dat die stickers te krijgen zijn, het is alleen een beetje ver rijden vanaf Vlaardingen naar Hilversum, maar als je de prijs niet van de week op het forum kunt zetten, zal ik wel ff bellen

mzzl Raymon

Originally posted by Raymon_K:
dat zou mooi zijn ogre , al is het alleen maar om te weten dat die stickers te krijgen zijn, het is alleen een beetje ver rijden vanaf Vlaardingen naar Hilversum, maar als je de prijs niet van de week op het forum kunt zetten, zal ik wel ff bellen

mzzl Raymon

Ik ben morgen op mn werk denk ik, dan vraag ik wel even wat het kost (als ik het niet vergeet
smile.gif
).
En er valt vast wel iets te regelen met opsturen via de post ofzo hoor
smile.gif

Originally posted by tIM:
ben je gek ofzo? Je schijfrem in de olie??????/

Inderdaad tIM, olie op je remschijf is gewoon b*llshit... Gewoon wasbenzine pakken, en met een klein schroevendraaiertje de afgesleten remvoering uit de groeven van je schijf halen... Olie is dus b*llshit, want je moet je schijf daarna dus wel weer onvetten (gebruik...erm, wasbenzine
wink.gif
)...
Verder is het zo, dat als je olie op je schijf smeert, deze in aanraking komt met de remvoering, waardoor deze verzadigd raken en daardoor gaan piepen... Weet ik uit eigen ervaring, heb ooit een ontvetter op oliebasis gebruikt, waardoor de remblokken zich volzogen > weg kunnen gooien...

Greetz.

Back