Helm Sticker

Huugoo

Well-Known Member
Ik weet niet waar ik deze neer moest zetten dus heb t hier maar gedaan.

Ik weet niet of het bestaat maar. Ik heb een Arai helm. Deze is bordeaux rood. Maar ik wilde graag een sticker of iets erop doen zodat deze wat vetter is. Bestaat dit? Ik bedoel dus een sticker(of meerdere die 1 sticker lijken) die de HELE helm bedekken!

Gr.
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

Ja, je kan hem laten wrappen net zoals ze bij auto's doen:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=JmQ9xh6LyPc"]The Helmet Wrapping Process - YouTube[/ame]

Je kan proberen een paar bedrijven die dit doen te mailen, want weet niet of er 'standaard' maten zijn voor helmstickers.
 
Wat ik daarover heb gehoord is dat het niet op elk type helm kan doordat een helm van bepaalde soorten plastic gaan reageren met de lak oid....

Dat wrappen ziet er wel cool uit, alleen ik denk dat weinig mensen zo veel moeite doen voor zoiets kleins... (Realwrapps oid deed iig niet (kleine 4 maanden terug)) omdat het te priegelig was....
 
Er zijn ook geruchten dat je je helm niet eens mag spuiten volgens de wet. Of dat je helm zwakker wordt als je hem spuit omdat dat de helm aantast. Ik heb het idee dat niemand het zeker weet.
 
denk dat het allemaal wel mee valt. zijn genoeg mensen die een helm spuiten. heb het bij professionele crossers ook vaak genoeg gezien. kan dat ze er een speciale lak voor gebruiken dat weet ik niet.
 
Helmen worden gekeurd per type, en niet individueel. Er bestaat geen wet of regel dat je je helm niet mag spuiten of bestickeren.
Een herkeuring voor je helm bestaat ook niet als je dit gedaan hebt.
Sommige fabrikanten raden het ten sterkste af te doen, maar als je het professioneel doet/laat doen kan er niks fout gaan ;)
 
Back
Top