JasperdB said:dat ziet er ook niet al te stevig uit... denk dat 5 spaaks velgen het dus wel degelijk beter kunnen hebben als 3 spaaks velgen.
Tja.. je moet er gewoon voor zorgen dat hij niet labiel wordt broertje 8)EmEnEm said:moet je velg perse symmetrisch zijn?
$aint said:Al die scherpe hoeken (voornamelijk die bijna bij de velgrand) lijken me iig niet bevorderlijk voor de sterkte van je velg.
rs-ruud said:of je burnt het meeste profiel van je band af (over het hele oppervlak) door de grotere arm heb je misschien wel hetzelfde effect en leid je veiligheid er niet onder, of je doet het allebei , die nrg velgen van de jager zijn trouwens ook bewerkt zo
ABT said:Of je verbouwt een kinderfiets-wiel :X
JasperdB said:waarmee je niet mag sprinten +ralf+
JasperdB said:als je egt winst & safety wilt zou ik carbon velgen laten maken
dure grap offcourse, maar dan heb je wel wat
Big B NRG said:Je hebt toch geen carbon velgen? Meestal zijn die licht gewicht velgen van magnesium gemaakt.
Pronk said:Maar zal het niet helpen om de velg aan de holle binnenzijde te verstevigen met een paar laspunten in de hoeken?
Pronk said:Het gaat gewoon om de kleine beetjes, en Coen, jij weet net zo goed als ik dat roterende massa veel meer invloed heeft dan vaste massa.
ABT said:Tuurlijk wel