Steef's custom sprint Runner

Ziet er allemaal zeer netjes uit enkel vallen mij een paar dingetjes op.Ik zelf zou een setje stalen remleidingen laten maken bij goodridge oid. met rode banjo's.En ik mis natuurlijk een mooie malossi voorvork,en rs 24 achterveer.Alles MHR Natuurlijk :winner:


Erg goed! Opbouwende kritiek :).. Ik heb gekozen voor alleen achter een stalen remslang in verband dat voor niet op voorraad was en toch wou gaan knallen.. Maar er zal ooit zeker een stalen remslang op komen. Achterveer van Malossi zou geen optie zijn in mijn ogen. Een fournales past er veel beter bij en het Roze op die RS24 zou er niet uit zien icm de rest..

Mischien dat er ook een MHR voorvork komt maar ik vind deze nogal wat prijzig en besteed liever ergens anders me knaken aan ;)..


Moet wel lukken denks 8)

Ding ziet er echt goed uit :~


Ik hoop het ook. We zullen zien ;)


Supervet ding! :winner:


Thanks ! :):)


zoo!
dit ziet er echt heel goed en super netjes uit.
alles lekker op zijn tijd

vooral de kleur van het frame!
is erg vet.

Dankje, Leuke reactie ! ;)
Alles is inderdaad op zijn tijd gemaakt. Geen haast werk want, vaak gaat dat ten koste van de kwaliteit.
 
Hoezo dat dan?:D Ga je dan lekker aan ze pikkie sabbellen ofzo8P

@ steef; Vind hem erg vet!:W

Wtf:p


@ Steef,

vind die voorkap mooi gelukt :)

sluit goed aan en pas mooi bij het geheel... maare.. wat voor kleur krijgen de kappen :W ??
 
Apart kleurtje van het frame...

Lijkt wel gephotoshopt steeds


Dat lijkt het inderdaad. De kleur is moeilijk om goed op de foto te zetten. Op sommige foto's van afgelopen meeting lijkt de kleur er beter op :)...

( Het is niet gephotoshopt hoor :D)


dat ding is supahgeil


Supah Thanks :p


Ik vind en blijf 'm ubersex vinden:D


Haha, bedankt man :)


gewooon supaa naais! :D
dit komt helemaal goed!
ga zo door..
gr :winner:


Supaa Bedankt :)...


Wtf:p


@ Steef,

vind die voorkap mooi gelukt :)

sluit goed aan en pas mooi bij het geheel... maare.. wat voor kleur krijgen de kappen :W ??

Dankjewel, maar over de kleur van de kappen wil ik nog niks zeggen :)..
Het zal niet zoals het frame, een fluor kleur krijgen ;)..
 
Hang er een Malossi rad op, voor runner, dan ist het meteen opgelost steef! :)
weet je al wat voor kleur hij word?
 
Hang er een Malossi rad op, voor runner, dan ist het meteen opgelost steef! :)
weet je al wat voor kleur hij word?


Dat zou inderdaad kunnen maar dat bekijk ik nog wel. Het is niet zown groot probleem en is makkelijk op te lossen...

De kleur hou ik nog even voor me zelf maar ik had het dacht ik wel eens aan jou verteld ;)
 
hee zag jou nog rijden van de week .hij zag er netjes uit hoooor . maar moet denk nog wa better afgesteld worden want leek wel of er best zwaare rollen in zaaten vond um nie echt zo veel toeren maaken vandaar
 
hee zag jou nog rijden van de week .hij zag er netjes uit hoooor . maar moet denk nog wa better afgesteld worden want leek wel of er best zwaare rollen in zaaten vond um nie echt zo veel toeren maaken vandaar


Toen reed ik zeker langs het spoor ?.. Die dag liep hij inderdaad heel beroerd. Maar zoals ik al zei moet ik nog veel aan de afstelling doen maar dat doe ik na me examens :)


Jij bent zeker gezakt op je talen8P

Steef, nogmaals: hijs vet:D


Dankje :D !!
 
Back
Top