stationair sproeier?

jaguarp0wer

Well-Known Member
he..
heb al tijdje dat als k ineens gas geef,vanaf stationair dus, dat ie ff geen benzine krijgt voor maximaal 1 seconde... maar daarna loopt hij wel gewoon super.. gasnaald verzetten helpt ook niet.. sproeier is goed,(eerder iets te groot dan te klein)
stationair sproeier is gwn std, meende 60? misschien dat die groter moet?

setup:
doppler s7r
yasuni c20
del 19mm spr 74
vl12
std luchtfilter
doppler s2br 3x4.8 ong
std koppeling.. malossi rood drukveer.. omega zwart trekveren..

groeten
 
Advertisement - register to remove this

50 is standaard , dus dit is al erg groot , bovendien vind ik 74 wel erg klein.

wat voor gasnaald zit erin dan?

bovendien , als je je gasnaald op de hoogste stand zet met deze stationair sproeier zal ie echt wel rijk genoeg moeten staan.

kortom , ergens anders zit waarschijnlijk iets niet goed , daarom ,kijk even wat voor gasnaald , en wat voor type 19mm is het exact?
 
melf... na bijna 3 jaar scooters, weet k echt wel of een sproeier goed is;)
vond zelf ook al vreemd zo klein, ben dus maar bij Salomons en Swierts te hoogeven langs geweest, en die zeiden ook dat sproeier perfect was.. heb em daarna zelfs nog stapje groter gezet..
maar zal misch een andere gasnaald helpen denk je?
 
mja , zaken zeggen wel vaker zomaar wat..

en bovendien kan een zaak niet zomaar even van afstand zeggen dat het goed is..

w7 is een vrij arme naald , het kan best zijn dat ie bijv. met een W3 naald beter loopt.

ik vind 74 gewoon erg klein ,en 60 erg groot , dus het kan kloppen dat dit niet goed loopt door de naald.

verder , ik hoor zoveel mensen zeggen dat ze wel weten hoe het moet , ik geef ze raad , willen bij hoog en laag beweren dat ze het wel weten , terwijl dan 9 van de 10 keer wel het probleem is dat wat ik al had gezegd..

ik moet ook rekening met deze situaties , snap je?

daarom , als ik raad geef , probeer het eerst eens , en zeg dan dat het niet werkt , maar als je direct al niks wilt proberen , waarom vraag je het dan als je het zelf al zo goed weet ;)

snap je?
 
k snap je heel goed;)
en k waardeer ook cker dat je me probeert te helpen.
maar S&S is niet ''zomaar'' een scooter boer hoor, die weten wel waar ze het over hebben integenstelling tot sommige scooter dealers.
heb er ook al paar keer op testbank gestaan met me sprinter.
toen ook gelijk deze maar ff laten nakijken, en zij zeiden ook dat sproeier haast nog wel iets kleiner mocht.

maar zal morgen ff langsgaan en een andere naald halen. hopen dat dat helpt.
een w3 raad je dus aan?
 
ik ken Salomons en Swierts wel , ben daar wel vaker geweest...

ook die zeggen wel vaker zomaar wat..

ik woon daar ook niet zo ver vandaan , 15 minuten ongeveer..

maar alsnog lullen die ook weleens zomaar wat , dat doen ze allemaal , wie weet alleen om iets te zeggen..

deze mensen kunnen zo ook niet zeggen wat erin moet , dat verschilt al per geval en met dit weer nog moeilijker te zeggen..
 
Back
Top