Sproeier en gasnaald goed maar loopt nog laag stationair

Status
Not open for further replies.

x.X.x

Well-Known Member
de titel zegt al genoeg kep een dellorto 19 mm net geplaatst en hele tijd over gedaan juiste sproeier te vinden van 75 naar 104 lol en nou kan ik hem niet echt hoog stationair laten lopen hij loopt nu aardig goed maar staat die stationair schroef der helemaal in terwijl me bougie kleur perfect is en rijd ook goed. gasnaald licht het niet aan op alle standen gehad luchtschroef ook geen nu staat nu zowat dicht anders loopt hij nog zachter stationair..

weet iemand wat het kan zijn Grtz Michael
 
Advertisement - register to remove this

als je je brandstoftoevoer afsluit gaat hij in toeren klimmen , even dan . das meer dan normaal . (als je voelt aan je brommer dat hij opeens hoger in toeren gaat , zet m dan maar uit ) dan loopt hij arm en komt zn smering in gevaar , doe je beter niet .. mischien zit je stationairsproeier wel verstopt .
je kan ook die stationairsproeiers vergroten weetje
 
Last edited:
melf #50 said:
volgens mij snap je niet helemaal waar je mee bezig bent... beter laat je het doen door iemand die het wel weet...

ik wenie hoor maar dit is een appart geval geen valse lucht en die zooi en toch dat rare ik heb gehoord van een gast die het ook had (ook op forum) dat het aan de gasnaald lag..

en met die 17,5 had ik het neit en dat is het enige wat verandert is maar laat maar... niemand weet wat ik bedoel blijkbaar. of weet er geen antwoord op dus nix meer of minder dan mij... thnx maar dit is genoeg voor deze topic.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top