Start met remreiniger valt uit na gas

Aerox 50cc

Active Member
ik heb laatst een warmloper gehad met mn aerox. Nu heb ik een malossi 50cc erop. En een zuiger van een ander gaar merk nu zijn die zuiger veren niet even groot ze passen wel maar de een past perfect hoef en kan ik niet indrukken en de ander is daar in tegen groter en moet ik wel indrukken. Weet niet of dat hoort? Maar dit is dus mijn probleem. De scooter start niet meer. Start alleen met remreiniger en moet iets gas blijven geven om de scooter te laten lopen als ik gas geef dan valt i gelijk uit. Heb weer nieuwe voetpakking erop gezet dacht eerst dat dat het probleem zou zijn maar toch nog het zelfde probleem. Mn bougie word wel nat minder dan eerst en het verkleurd ook niet het blijft wit.
Weet iemand het probleem ik kom er zelf niet helemaal achter. Als iemand een lijstje kan maken wat ik zou kunnen checken met beetje uitleg zou ik daar uiteraard naar kunnen kijken. Bedankt alvast.
 
Advertisement - register to remove this

Eerlijk gezegd had ik het zelfde probleem en bij mij was het compressie kan zijn dat je bij elkaar verzamelde 50cc niet goed aansluit op elkaar dus: check je compressie met een compressie meter geen vinger ofz, als je compressie goed is kijk je carb even na of alles op orde is vaak is dat het probleem
 
Back
Top