Scooter start alleen met hand op carb

Rowangvd

New Member
Het is een bws en heb t blok net inelkaar gezet want had dit probleem eerder al en dacht aan de pakking tussen het blok maar nu heb ik het probleem nog steeds
Wtf kan dit zijn want ik heb alles 3 keer gecheckt voordat ik het monteerde.
Als ik mijn hand op de carb doe word mn hele hand doorweekt met benzine en zonder hand komt er niks uit en als ik gas geen dan gebeurt er eig helemaal niks

Setup is
70cc corsa
19mm carb
Std luchtfilter
Hele overbrenging malossi
Krukas stage6 hpc
 
Advertisement - register to remove this

  • Membraan in orde?
  • Carb. schooh
Hele inlaat systeem in nieuw en schoon heb echt alles gecheckt t is echt een vreemd probleem.
Ik had dit probleem eerder al dus heb ik het hele blok uitelkaar gehad en nieuwe lagers en elk onderdeel schoon erin gedaan vanaf de lagers alles ging perfect en heb het probleem nogsteeds dus ik snap er eigenlijk helemaal niks van
Heb eerder blokken uitelkaar gehaald en in elkaar gezet en dit is nog nooit gebeurt, ik doe altijd hetzelfde
 
Bro serieus, je wilt hulp en ideeën toch?

Hij start enkel met de hand op de carb.
Dan is je choke naar de maan of je membraam sluit niet.
 
Bro serieus, je wilt hulp en ideeën toch?

Hij start enkel met de hand op de carb.
Dan is je choke naar de maan of je membraam sluit niet.
Ja weet ik daarom vraag is hoezo want wil ook weten waarom

Het is wel allemaal nieuw maar zal wel ff checken dat heb ik niet echt bekeken nog thx
 
Bro serieus, je wilt hulp en ideeën toch?

Hij start enkel met de hand op de carb.
Dan is je choke naar de maan of je membraam sluit niet.
HIj loopt nu wel stationair maar als ik gas geef doet ie bwaaap en valt ie uit en als ik mijn hand op de carb doe en vol gas doe gebeurt er helemaal niks, dan blijft ie stationair lopen
 
als je hand nat werd als je die ervoor hield, werd je hand dan ook van de carb af geblazen? hij moet erop gezogen worden, als ie pulserend blaast is je membraan niet goed.
 
Back
Top