scooter start komt alleen niet vooruit en uitlaat loopt vol wie kan mij helpen?

Danny W.

Well-Known Member
hallo,
mijn scooter start wel ik moet met een klein beetje gas kicken dan slaat hij aan als ik meer gas valt die soms uit.
hij komt ook niet vooruit? je hoort dat hij het geluid maakt dat hij gewoon vooruit komt maar dat doet hij niet?
mijn setup
mhr speed 7t
stage 6 28mm sproeier 158
moto tachinari v-force
xsh wig.
rollen is een mix van 3.5 en 3.7
etc etc.

alvast bedankt.

mvg Danny
 
Advertisement - register to remove this

wat voor ontsteking? hoeveel voorontsteking?

stand van je luchtschroef?
stand van je gasnaald ?
wat voor gasnaald ?
wat voor stationair sproeier?
wat voor filter ?
 
malossi eprom stand 2.25
gasnaald gewoon standaart die er altijd in zit.
carberateur lijkt me overigens sterk dat het daaraan ligt want op me vorige sprintblok heeft het wel gelopen.
twin air filter. carberateur is overigens met kelk en getuned door xsh
 
dus je hebt gewoon die carb van het ene naar het andere blok gezet?
dan vind ik het niet gek dat hij het niet doet :)

de stand van je gasnaald is zeker van belang..
miss krijgt hij nu stationair wel genoeg mengsel, maar wanneer je het gas open trekt te veel of te weinig..
 
op welke stand zou hij moeten staan?
hij rookt wel gewoon goed.
en is dat dan ook het probleem dat de uitlaat volloopt?
alvast bedankt voor je zeer snelle reacties.
 
dat kan ik vanaf hier natuurlijk niet zeggen.. dat is per scooter verschillend..
dat je uitlaat volloopt heeft iets te maken met je vlotterniveau..
miss blijft je vlotter gewoon hangen.. dan blijft hij ook benzine geven
 
ik zal het allemaal is even controleren.
bedankt dat je me helpt en snel.
je hoort vanavond over hoe en wat , denk dat me vlotter gewoon blijft hangen.

mvg Danny
 
hallo,
hij komt ook niet vooruit? je hoort dat hij het geluid maakt dat hij gewoon vooruit komt maar dat doet hij niet?

Als hij wel toeren maakt maar niet voorruit komt zal ik je overbrenging en je vertanding ook maar eens nakijken of dat wel goed zit:) ? .. en misschien je koppeling e.d. ?

Maar zoals hierboven gezegd: begin maar eerst met je carb en inlaat en dan over naar je overbrenging!:)
 
carberateur is nu alles in orde uitlaat loopt niet meer vol , maar ik heb alles nagekeken trekveren drukveer of ik echt niks vergeten was koppeling is gewoon goed als ik loop met de scooter gaat koppelingshuis ook draaien , variorollen zitten erin alles zit echt goed daarom snap ik er echt niks van waarom die niet vooruit wil , hij blijft perfect stationair lopen , gas geven kan ik ook gewoon valt niet uit ofzo. membraam is splinternieuw en daar ligt het ook niet aan , ik blijf denken dat het iets is in me overbrenging maar weet echt niet wat.

mvg Danny
 
Back
Top