haman said:hahaha ik vind de reactie van 2.1 nog wel begrijpelijk ....
je moet idd niet gaan racen met een sebac veer, ik reed afgelopen seizoen met een malossi rs3 achterveer en dat was zelfs al bagger ... ik kan scatman idd aanraden om zeer zeker minimaal voor een rs24 te gaan ... anders gaat het em gewoon niet worden.
mn kappen zijn nu allemaal gespoten ... blok word op het moment geprepareerd zal binnen een aantal weken blazend en al onder de scooter geschoven worden.
ben benieuwd2 april komt met de dag dichterbij
D@ve said:Daarom werd Mostert ook kampioen standaard klasse met een Betor achterveertje van een paar tientjes..
rob#10 said:vergelijk nu de standaart met toen. ook de rondetijden enzo. die zijn op sommige banen gewoon dik 4 sec gezakt! zonder dat de baan of het asvalt verandert is.
Dat ben ik niet helemaal met je eens, al heeft dat er natuurlijk aan bijgedragen.Appie50 said:denk dat een binnenrotor hier de oorzaak van is.....
vertanding is vrij net zoals luchtfilter.Rayman is Laat said:HOe zit het nu eigenlijk met primaire en secundaire vertanding in de Stage 6 Cup? EN met luchtfilters bijvoorbeeld...?
Rayman is Laat said:SCheelt het wel tunen van je scooter voor de stage 6 cup veel met het niet tunen van je scooter bij een tuningsbedrijf?
jorick said:is m'n basiskit al op de post?
EGT said:Berghem zien we aanzienlijk veel snellere tijden, maar wellicht dat het daar in 2003 regende?