Stage6 Cilinder?

Mitsjiel

FAC member y0!
Ik heb hier al een paar keer iets gelezen over een stage6 cilinder maar wat voor 'iets' is dat nou eigenluk?

Iemand bekend met prestaties?
En op wat voor blokken is ie leverbaar?
Prijs?

Ik ben toch wel beniewd wat het nou is voor cilinder....
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Razma
ik vraag ff 100% duidelijkheid :)

ik wou je niet flamen ofzo , ik kreeg aleen andere info . ben met paar medewerkers bevriend. daarom vond ik t beetje vreemd. snap je ? :* 8P

ik heb net nog ff met iemand gesproken , die zegd dat ze officieel niet mogen zeggen dat t athena is maar " er best veel gelijknis is" en daar achter kwam een knipoog ...
 
Wel tof dat als hij jou als vriend verteld dat hij het officieel niet mag zeggen en dat jij het dan vervolgens op het grootste scooterforum van de Benelux post.
Lekker vriend ben je dan of zie ik dat verkeerd?

Wat ik van de stage6 heb begrepen is dat hij in dezelfde fabriek word gemaakt als de athena. Of ze hetzelfde zijn of niet is maar op 1 manier achter te komen. Laat 1 persoon beide cilinders opmeten. Maarja, wie heeft ze allebei?
 
Originally posted by Mol

Wat ik van de stage6 heb begrepen is dat hij in dezelfde fabriek word gemaakt als de athena. Of ze hetzelfde zijn of niet is maar op 1 manier achter te komen. Laat 1 persoon beide cilinders opmeten. Maarja, wie heeft ze allebei?

Er staat ook een klein athena logotje op de Cilinder :)
 
Back
Top