Stage6 Cilinder?

Mitsjiel

FAC member y0!
Ik heb hier al een paar keer iets gelezen over een stage6 cilinder maar wat voor 'iets' is dat nou eigenluk?

Iemand bekend met prestaties?
En op wat voor blokken is ie leverbaar?
Prijs?

Ik ben toch wel beniewd wat het nou is voor cilinder....
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Ik weet het niet maar als de Stage 6 gelijk is aan de Athena Vlinder ligt hij ws. std. al boven de Team...
Of hij zit er net onder , maar hoor van veel mensen dat hij std. sneller is dan de Team cilinder.

Std Athena sneller dan een std team? Ik heb nog niemand voor elkaar zien krijgen dat hij 17,2 pk met een std athena haalde hoor....
 
Originally posted by Pronk
Std Athena sneller dan een std team? Ik heb nog niemand voor elkaar zien krijgen dat hij 17,2 pk met een std athena haalde hoor....

Maar wel over de 16pk, voor een cilinder die een stuk goedkoper was... En de Pia waar ik het over heb, had geen binnenrotor e.d. ...

En 17,2 pk is natuurlijk een topscore! Normaal blijft iemand rond de 15 hangen...
 
stage6003.JPG


stage6004.JPG


lijkt wel of het spijltje scheef zit, of zie ik het verkeerd?

ziet er verder wel netjes uit..
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


En 17,2 pk is natuurlijk een topscore! Normaal blijft iemand rond de 15 hangen...

Ik ga alleen uit van topscores Bart :P

Nee ff serieus, ik wist dus echt niet dat zo'n Athena nog zo snel was joh, weer wat geleerd, ja toch? :)
 
Originally posted by Razma
laatste maal: stage6 is niet hetzelfde als de gewone athena/hebo

volgens sa medewerkers is t dus wel t zelfde als athena .

van hebo heb ik niks gezegd. t is gewoon 100 % zelfde cilinder als doppler s 7 r en athena vlinder . aleen zonder "hoge druk" kop. :|
 
Back
Top