Mitsjiel FAC member y0! 12 September 2003 #1 Ik heb hier al een paar keer iets gelezen over een stage6 cilinder maar wat voor 'iets' is dat nou eigenluk? Iemand bekend met prestaties? En op wat voor blokken is ie leverbaar? Prijs? Ik ben toch wel beniewd wat het nou is voor cilinder....
Ik heb hier al een paar keer iets gelezen over een stage6 cilinder maar wat voor 'iets' is dat nou eigenluk? Iemand bekend met prestaties? En op wat voor blokken is ie leverbaar? Prijs? Ik ben toch wel beniewd wat het nou is voor cilinder....
Gilera_Gsm. Well-Known Member 11 October 2004 #141 hebo alu knalt zeker ook behoorlijk ja. Upvote 0 Downvote
eric AkA wicked cilinder loosheid 11 October 2004 #143 maar de sport cilinder is geen vlut cilinder voor een straat setup ? Upvote 0 Downvote
Ronnie Well-Known Member 11 October 2004 #144 eric AkA wicked said: maar de sport cilinder is geen vlut cilinder voor een straat setup ? Click to expand... Wat bedoel je met vlut cilinder? Zal best wel leuk lopen voor op straat als je een beetje af kan stellen Upvote 0 Downvote
eric AkA wicked said: maar de sport cilinder is geen vlut cilinder voor een straat setup ? Click to expand... Wat bedoel je met vlut cilinder? Zal best wel leuk lopen voor op straat als je een beetje af kan stellen